Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972061

Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske


Barišić, Petra
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske // Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država / Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2018. str. 58-58 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 972061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske
(National identity as a foundation for branding Croatia)

Autori
Barišić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država / Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija - Zagreb : Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2018, 58-58

ISBN
978-953-6028-37-5

Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2018. - 08.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, vrijednost marke
(Croatia, identity, brand, national identity, brand value)

Sažetak
Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkog značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu naciju od druge, te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država, početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila“ samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje, te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njenog identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovog rada kroz analizu slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnog identiteta isticali od nastanka Hrvatske države do danas, koja je vrijednost tog identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnog identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama država kao što su Velika Britanija ili Njemačka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Barišić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Barišić, Petra
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske // Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država / Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2018. str. 58-58 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Barišić, P. (2018) Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske. U: Škiljan, F. & Kudra Beroš, V. (ur.)Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država.
@article{article, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, year = {2018}, pages = {58-58}, keywords = {Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, vrijednost marke}, isbn = {978-953-6028-37-5}, title = {Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske}, keyword = {Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, vrijednost marke}, publisher = {Institut za migracije i narodnosti (IMIN)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, year = {2018}, pages = {58-58}, keywords = {Croatia, identity, brand, national identity, brand value}, isbn = {978-953-6028-37-5}, title = {National identity as a foundation for branding Croatia}, keyword = {Croatia, identity, brand, national identity, brand value}, publisher = {Institut za migracije i narodnosti (IMIN)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font