Pregled bibliografske jedinice broj: 972061
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske // Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država / Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2018. str. 58-58 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 972061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske
(National identity as a foundation for branding Croatia)
Autori
Barišić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Migracije i identitet Kultura, ekonomija, država
/ Škiljan, Filip ; Kudra Beroš, Viktorija - Zagreb : Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2018, 58-58
ISBN
978-953-6028-37-5
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2018. - 08.12.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, vrijednost marke
(Croatia, identity, brand, national identity, brand value)
Sažetak
Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkog značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu naciju od druge, te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država, početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila“ samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje, te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njenog identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovog rada kroz analizu slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnog identiteta isticali od nastanka Hrvatske države do danas, koja je vrijednost tog identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnog identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama država kao što su Velika Britanija ili Njemačka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija