Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 971993

Motivacijski postupci u nastavi lektire


Blažević, Ivana
Motivacijski postupci u nastavi lektire // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 1-2; 91-100 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 971993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacijski postupci u nastavi lektire
(Motivation methods in required reading)

Autori
Blažević, Ivana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 56 (2007), 1-2; 91-100

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
sat lektire ; motivacija utemeljena na igri ; problemska nastava
(requied reading ; motivation by a game ; problem – oriented teching)

Sažetak
Lektira je specifičan nastavni sat koji, osim što zahtijeva izvršavanje određenih obrazovnih zadaća, s posebnom pažnjom treba pristupiti odgojnim i funkcionalnim ciljevima. Pred nas-tavnike se postavljaju novi zadaci kojima se ne treba nužno pristupiti s dozom opterećenja, osobito ako se uzme u obzir da je sat lektire po svojoj prirodi podložan znatno prirodnijem obliku komunikacije nego što je to slučaj na satima gramatike ili književnosti gdje učenici moraju usvojiti i određeni broj novih podataka. Dovoljno je dio sata obogatiti novim pristu-pom ili, ukoliko lektirna obrada zahtijeva dva sata, posvetiti cijeli sat određenoj aktivnosti, ostvarujući tako odgojene i funkcionalne zadaće, a drugi sat koncentrirati se na heurističkog razgovor, odnosno, realizaciju obrazovnih ciljeva. Zanimljivim pristupom čini se pristup metodom igre, pa iznosim nekoliko prijedloga. Kombinacijom postojećih i suvremenijih metodičkih postupaka može se postići zadovoljavajući rezultat. Pri svakoj novoj metodi ne treba zanemariti smisao za mjeru kako se opet ne bismo našli u začaranom krugu zasićenosti i monotonije. Posebnu pažnju potrebno je obratiti na individualnost razrednog odjela, jer, ono što ovakvo istraživanje čini zanimljivim upravo je činjenica da ono što je jako dobro prihvaćeno u jednom razrednom odjelu, u drugom može biti ismijano.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Odža (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Ivana
Motivacijski postupci u nastavi lektire // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 1-2; 91-100 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Blažević, I. (2007) Motivacijski postupci u nastavi lektire. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (1-2), 91-100.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {91-100}, keywords = {sat lektire, motivacija utemeljena na igri, problemska nastava}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {56}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {Motivacijski postupci u nastavi lektire}, keyword = {sat lektire, motivacija utemeljena na igri, problemska nastava} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {91-100}, keywords = {requied reading, motivation by a game, problem – oriented teching}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {56}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {Motivation methods in required reading}, keyword = {requied reading, motivation by a game, problem – oriented teching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font