Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 971691

Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha


Ribičić, Ana
Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha, 2018., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 971691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha
(The relationship between social and emotional competencies and academic achievement)

Autori
Ribičić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
29.11

Godina
2018

Stranica
60

Mentor
Ljubetić, Maja

Neposredni voditelj
Maglica, Toni

Ključne riječi
emocionalna inteligencija, socijalne kompetencije, socio-emocionalne kompetencije, socio-emocionalno učenje, školski uspjeh
(emotional intelligence, social competencies, social and emotional competencies, social and emotional learning, academic achievement)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati socio-emocionalne vještine djece primjenom Skale za procjenu ponašanja i emocija (Epstein, 2004), te ispitati njihovu povezanost sa školskim uspjehom, uzimajući u obzir spol ispitanika. Ispitanici su bili učenici šestih razreda osnovne škole (N=119). Dobiveni rezultati ukazuju na prosječne i iznadprosječne snage većine ispitanika, dok je pronađena pozitivna povezanost samo s jednom socio-emocionalnom kompetencijom. Dobivena je statistički značajna razlika ukupne razine socijalno-emocionalne kompetencije (Indeks snage) s obzirom na spol ispitanika ; dječaci su ostvarili značajno niže rezultate ukupne razine socijalno-emocionalne kompetencije u odnosu na djevojčice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Toni Maglica (mentor)

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ribičić, Ana
Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha, 2018., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split
Ribičić, A. (2018) 'Povezanost socio-emocionalnih vještina i školskog uspjeha', diplomski rad, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ribi\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2018}, pages = {60}, keywords = {emocionalna inteligencija, socijalne kompetencije, socio-emocionalne kompetencije, socio-emocionalno u\v{c}enje, \v{s}kolski uspjeh}, title = {Povezanost socio-emocionalnih vje\v{s}tina i \v{s}kolskog uspjeha}, keyword = {emocionalna inteligencija, socijalne kompetencije, socio-emocionalne kompetencije, socio-emocionalno u\v{c}enje, \v{s}kolski uspjeh}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ribi\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2018}, pages = {60}, keywords = {emotional intelligence, social competencies, social and emotional competencies, social and emotional learning, academic achievement}, title = {The relationship between social and emotional competencies and academic achievement}, keyword = {emotional intelligence, social competencies, social and emotional competencies, social and emotional learning, academic achievement}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font