Pregled bibliografske jedinice broj: 971405
Uloga i primjena tehnike društveno odgovornog poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja
Uloga i primjena tehnike društveno odgovornog poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 971405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i primjena tehnike društveno odgovornog poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja
(The role and application of corporate social responsibility as a public relations technique: examples of Internet campaigns)
Autori
Bušić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
100
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Raguž, Anđelka
Ključne riječi
tehnike odnosa s javnošću, društveno odgovorno poslovanje, internet, studija slučaja, analiza sadržaja
(public relations techniques ; corporate social responsibility ; Internet ; case study ; content analysis)
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje tehnika je u odnosima s javnošću koja se provodi s dvojakim ciljem (Tench, 2009: 111): s jedne strane, radi se o odgovornosti organizacije da djeluje na dobrobit društva unutar kojega djeluje, a s druge strane, ono se provodi kako bi se pozitivno utjecalo na imidž i reputaciju same organizacije. upravo u očima toga društva, odnosno interesno-utjecajnih skupina unutar njega, a sve s krajnjim ciljem ostvarivanja profita. Cilj ovog diplomskog rada jest prikazati ulogu i mogućnosti primjene tehnike društveno odgovornog poslovanja u suvremenim odnosima s javnošću. U radu su, kroz studije slučaja, prikazana dva primjera društveno odgovornih kampanja iz prakse: hrvatska kampanja Ožujskog piva Počeši s razlogom, čija je primarna uloga društvene odgovornosti bila osvijestiti rizičnu skupinu o mogućnostima ranoga otkrivanja raka testisa i načinima njegova liječenja, te francuska kampanja portala Addict Aide sa svjetskim dosegom Like My Addiction koja nastoji ukazati na problem alkoholizma među mladima. Analizom objavljenoga sadržaja na društvenim mrežama, utvrđeno je kako je u provedbi ovih dviju kampanja bio upotrebljen drugačiji pristup korištenju društvenih mreža, iako su ključne poruke navedenih kampanja slične. Navođenjem prednosti i nedostataka interneta u odnosu na offline okruženje, u radu su prezentirane mogućnosti suvremenih odnosa s javnošću, kao i jesu li internetske kampanje ostvarile pozitivne komunikacijske rezultate u društvu u kojemu su provedene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb