Pregled bibliografske jedinice broj: 971259
Ljudski resursi kao izvor konkurentske prednosti
Ljudski resursi kao izvor konkurentske prednosti // Zbornik radova VII. Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost" / Taradi, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2012. str. 573-577 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 971259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ljudski resursi kao izvor konkurentske prednosti
(Human resources as source of competitive advantage)
Autori
Karabatić, Mirela ; Čendo Metzinger, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova VII. Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost"
/ Taradi, Josip - Zagreb : Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2012, 573-577
Skup
VII. Znanstveno - stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 14.06.2012. - 15.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konkurentska prednost, ljudski resursi, obrazovanje
(human resources, competitive advantage, education)
Sažetak
U radu se analizira utjecaj ljudskih faktora kao mogućeg izvora konkurentske prednosti. Konkurentnost je problem s kojim se susreću poduzeća, ustanove, udruge kao i države. Mogući izvori konkurentske prednosti su raznoliki. Ljudski resursi postaju osnovni izvor moguće konkurentske prednosti. Obrazovanjem se kreira ljudski potencijal koji će u bliskoj budućnosti biti pokretač ili možda kočnica razvoja. Na osnovu dostupnih podataka World Economic Foruma istražena je veza između kvalitete obrazovanja (formalnog i neformalnog) i konkurentnosti zemalja u svjetskim okvirima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)