Pregled bibliografske jedinice broj: 971249
Zastupljenost lektirnih naslova u školskoj knjižnici kao kriterij odabira učitelja za obvezan popis lektire
Zastupljenost lektirnih naslova u školskoj knjižnici kao kriterij odabira učitelja za obvezan popis lektire // Znanstveno-stručni skup Biblioterapija u nastavi književnosti
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 971249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost lektirnih naslova u školskoj knjižnici kao kriterij odabira učitelja za obvezan popis lektire
(Representation of lecture titles in the school library as a criterion for selecting a teacher for a compulsory list of lectures)
Autori
Jurdana, Vjekoslava ; Kadum, Sandra ; Lovreković, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Znanstveno-stručni skup Biblioterapija u nastavi književnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.11.2018. - 10.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razredna nastava, školska lektira, popis lektire, školska knjižnica
(classroom, school lesson, list of lectures, school library)
Sažetak
Istraživački dio rada prikazuje nam rezultate istraživanja provedenog na uzorku učitelja razredne nastave u Republici Hrvatskoj o zastupljenosti lektirnih naslova u školskoj knjižnici kao kriteriju odabira za obvezan popis lektire te rezultati prikazuju da zastupljenost lektirnih naslova u školskoj knjižnici utječe na odabir djela za popis lektire kod učitelja razredne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli