Pregled bibliografske jedinice broj: 971170
Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom
Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2018), 3; 579-593 doi:10.31192/np.16.3.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 971170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena profesionalnih kompetencija studenata ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja u provođenju likovnih i glazbenih aktivnosti s djecom
(Pre-service early childhood and preschool education teachers’ self- assessment of competences in visual arts and music)
Autori
Herzog, Jarneja ; Bačlija Sušić, Blaženka ; Županić Benić, Marijana
Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 16
(2018), 3;
579-593
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
umjetnost, kompetencije učitelja, rani i predškolski odgoj i obra- zovanje.
(arts, early childhood and preschool education, teaching competences)
Sažetak
Likovna i glazbena umjetnost podržavaju emocionalni, kognitivni i psihomo- torni razvoj u ranom djetinjstvu. Odgojitelji zato moraju imati dovoljne kompe- tencija da bi potaknuli sudjelovanje djece u umjetničkim aktivnostima pa je cilj ovog istraživanja bio ispitati kompetencije u umjetničkom području studenata u inicijalnom obrazovanju učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta, Sveu- čilišta u Zagrebu te Pedagoškog fakulteta, Sveučilišta u Mariboru. Ispitanici koji su završili gimnaziju su bolje procjenjivali svoje profesionalne kompetencije izvođenja glazbenih aktivnosti u odnosu na ispitanike koji su završili umjet- ničku srednju školu. Ispitanici koji su završili gimnaziju bolje su procjenjivali svoje kompetencije planiranja likovnih aktivnosti, ali ispitanici koji su završili srednju umjetničku školu bolje su procjenjivali svoje kompetencije izvođenja li- kovnih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Likovne umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus