Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 971078

Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stanično disanje kod studenata biologije


Babić, Filip
Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stanično disanje kod studenata biologije, 2018., diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek


CROSBI ID: 971078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stanično disanje kod studenata biologije
(Determination of misconceptions and conceptual understanding related to photosynthesis and cellular respiration in biology students)

Autori
Babić, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za biologiju

Mjesto
Osijek

Datum
05.10

Godina
2018

Stranica
93

Mentor
Doc.dr.sc. Irena Labak

Ključne riječi
biološki koncepti, konceptualno razumijevanje, miskoncepcije, fotosinteza, stanično disanje
(biological concepts, conceptual understanding, misconceptions, photosynthesis, cellular respiration)

Sažetak
Proces učenja karakterizira stvaranje novih koncepata, koji doprinose razvoju konceptualnog razumijevanja – važnog za rješavanje novih problema u realnom svijetu. Tijekom procesa stvaranja koncepata, mogu se formirati i krive predodžbe ili miskoncepcije. Miskoncepcije su u suprotnosti sa znanstvenim spoznajama, a rezultat su studentskog nastojanja tumačenja nastavnog gradiva na njima razumljiv način. Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stanično disanje provedeno je među 33 studenta 1. i 36 studenata 3. godine Preddiplomskog sveučilišnog studija Biologija pri Odjelu za biologiju Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, na kraju akademske godine 2017./2018. Ovim je istraživanjem utvrđen jednaki ukupni uspjeh studenata 1. i 3. godine u rješavanju pisane provjere znanja, veća uspješnost studenata 3. godine u rješavanju pitanja samo 2. razine, kao i veći broj utvrđenih miskoncepcija u razumijevanju istraživanih koncepata kod studenata 1. godine u odnosu na studente 3. godine, kod kojih još uvijek postoje pojedini problemi u razumijevanju. Na temelju rezultata ankete o navikama učenja kod studenata pokušao se objasniti uspjeh u provjeri znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Irena Labak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Filip
Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stanično disanje kod studenata biologije, 2018., diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek
Babić, F. (2018) 'Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stanično disanje kod studenata biologije', diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Filip}, year = {2018}, pages = {93}, keywords = {biolo\v{s}ki koncepti, konceptualno razumijevanje, miskoncepcije, fotosinteza, stani\v{c}no disanje}, title = {Utvr\djivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stani\v{c}no disanje kod studenata biologije}, keyword = {biolo\v{s}ki koncepti, konceptualno razumijevanje, miskoncepcije, fotosinteza, stani\v{c}no disanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Filip}, year = {2018}, pages = {93}, keywords = {biological concepts, conceptual understanding, misconceptions, photosynthesis, cellular respiration}, title = {Determination of misconceptions and conceptual understanding related to photosynthesis and cellular respiration in biology students}, keyword = {biological concepts, conceptual understanding, misconceptions, photosynthesis, cellular respiration}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font