Pregled bibliografske jedinice broj: 970712
Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu
Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS / Andrijanić, I. (ur.).
Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište, 2008. str. 67-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 970712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu
(The Policy of Distribution and Communication on Foreign Markets)
Autori
Tepša, Đoko ; Flego, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS
/ Andrijanić, I. - Zagreb : Libertas međunarodno sveučilište, 2008, 67-74
Skup
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
politika distribucije, politika komunikacije unapređenje prodaje, promidžba u inozemstvu, ciljna skupina, marketing miks, marketinški plan
(distribution policy, communication policy, sales promotion, advertising abroad, target group, marketing mix, marketing plan)
Sažetak
Politika distribucije i komunikacije sastavni je dio ukupne poslovne politike i strategije izlaska poduzeća na ciljano inozemno tržište. Pritom je za menadžment poduzeća i stratege planiranja izvoza njegovih proizvoda važno, prije svega, analizirati faktore koji utječu na izbor optimalnih kanala distribucije na tom inozemnom tržištu. Ne manje važan je i odabir strategije komunikacije na inozemnom tržištu, koja, uz ostalo, obuhvaća stvaranje identiteta vlastitog poduzeća, unapređenje prodaje vlastitih proizvoda i promidžbu u inozemstvu. I na kraju, ali ne manje važno, je donošenje odluke o marketing miksu, što sve zajedno prethodi donošenju marketing plana i realizaciji postavljenih ciljeva u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija