Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 970712

Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu


Tepša, Đoko; Flego, Miroslav
Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS / Andrijanić, I. (ur.).
Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište, 2008. str. 67-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 970712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu
(The Policy of Distribution and Communication on Foreign Markets)

Autori
Tepša, Đoko ; Flego, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS / Andrijanić, I. - Zagreb : Libertas međunarodno sveučilište, 2008, 67-74

Skup
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
politika distribucije, politika komunikacije unapređenje prodaje, promidžba u inozemstvu, ciljna skupina, marketing miks, marketinški plan
(distribution policy, communication policy, sales promotion, advertising abroad, target group, marketing mix, marketing plan)

Sažetak
Politika distribucije i komunikacije sastavni je dio ukupne poslovne politike i strategije izlaska poduzeća na ciljano inozemno tržište. Pritom je za menadžment poduzeća i stratege planiranja izvoza njegovih proizvoda važno, prije svega, analizirati faktore koji utječu na izbor optimalnih kanala distribucije na tom inozemnom tržištu. Ne manje važan je i odabir strategije komunikacije na inozemnom tržištu, koja, uz ostalo, obuhvaća stvaranje identiteta vlastitog poduzeća, unapređenje prodaje vlastitih proizvoda i promidžbu u inozemstvu. I na kraju, ali ne manje važno, je donošenje odluke o marketing miksu, što sve zajedno prethodi donošenju marketing plana i realizaciji postavljenih ciljeva u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Đoko Tepša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tepša, Đoko; Flego, Miroslav
Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS / Andrijanić, I. (ur.).
Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište, 2008. str. 67-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Tepša, Đ. & Flego, M. (2008) Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu. U: Andrijanić, I. (ur.)Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS.
@article{article, author = {Tep\v{s}a, \DJoko and Flego, Miroslav}, editor = {Andrijani\'{c}, I.}, year = {2008}, pages = {67-74}, keywords = {politika distribucije, politika komunikacije unapre\djenje prodaje, promid\v{z}ba u inozemstvu, ciljna skupina, marketing miks, marketin\v{s}ki plan}, title = {Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {politika distribucije, politika komunikacije unapre\djenje prodaje, promid\v{z}ba u inozemstvu, ciljna skupina, marketing miks, marketin\v{s}ki plan}, publisher = {Libertas me\djunarodno sveu\v{c}ili\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tep\v{s}a, \DJoko and Flego, Miroslav}, editor = {Andrijani\'{c}, I.}, year = {2008}, pages = {67-74}, keywords = {distribution policy, communication policy, sales promotion, advertising abroad, target group, marketing mix, marketing plan}, title = {The Policy of Distribution and Communication on Foreign Markets}, keyword = {distribution policy, communication policy, sales promotion, advertising abroad, target group, marketing mix, marketing plan}, publisher = {Libertas me\djunarodno sveu\v{c}ili\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font