Pregled bibliografske jedinice broj: 970572
Poučavanje programiranja kroz projektnu nastavu
Poučavanje programiranja kroz projektnu nastavu, 2018., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split (177), Split
CROSBI ID: 970572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje programiranja kroz projektnu nastavu
(Teaching programming through project-based teaching)
Autori
Vrsaljko, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split (177)
Mjesto
Split
Datum
26.11
Godina
2018
Stranica
122
Mentor
Pleština, Vladimir
Ključne riječi
Programiranje, projektna nastava, Micro:bit
(programming, project-based teaching, Micro:bit)
Sažetak
U ovom diplomskom radu razrađen je prijedlog sustava za planiranje projektne nastave iz nastavnog predmeta Informatika, cjeline programiranje. Glavni cilj je bio da učenici sedmog razreda u setu od tri blok sata usvoje osnovne pojmove iz nastavne cjeline programiranje kroz izradu različitih primjera i projektnog zadatka igre „Šijavica“ uz korištenje Micro:bita. Nastavni ciklus se sastojao od uvodnog testiranja, vježbi, projektnog zadatka, završnog testiranja i ankete zadovoljstva. Uvodno testiranje od učenika nije tražilo predznanje iz programiranja, već računalnu logiku razmišljanja. S druge strane, završno testiranje je tražilo od učenika da pokažu usvojeno znanje iz programiranja. Većina učenika je uvodno testiranje riješila očekivano osrednje, dok je nekoliko pojedinaca ostvarilo malo bolji i lošiji rezultat. Završno testiranje dalo je raznolike rezultate koji su u prosjeku lošije riješenosti. Nakon analiza rezultata osmišljeni su prijedlozi za koje se smatra da bi poboljšali završne rezultate. Učenici su u anketi pokazali zadovoljstvo s projektnim zadatkom te Micro:bitom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Vladimir Pleština
(mentor)