Pregled bibliografske jedinice broj: 970514
Mišljenja djelatnika izvanbolničke hitne pomoći Virovitičko-podravske i Koprivničko-križevačke županije o komunikaciji unutar tima
Mišljenja djelatnika izvanbolničke hitne pomoći Virovitičko-podravske i Koprivničko-križevačke županije o komunikaciji unutar tima, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
CROSBI ID: 970514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja djelatnika izvanbolničke hitne pomoći Virovitičko-podravske i Koprivničko-križevačke županije o komunikaciji unutar tima
(Non-hospital emergency staff opinions on communication within the team in Virovitica- Podravina and Koprivnica-Križevci County)
Autori
Kostić Ilenić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo
Mjesto
Osijek
Datum
22.11
Godina
2018
Stranica
48
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
komunikacija, tim, hitna pomoć, zadovoljstvo poslom
(Communication, team, emergency medicine, job satisfaction)
Sažetak
Ciljevi: Utvrditi obilježja zadovoljstva komunikacijom unutar tima kod djelatnika izvanbolničke hitne pomoći u Zavodima za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke i Virovitičko– podravske županije. Utvrditi postoje li razlike u zadovoljstvu komunikacijom unutar tima izvanbolničke hitne pomoći s obzirom na spol, stručnu spremu te mjesto zaposlenja djelatnika. Ispitanici i metode: Ispitanici su djelatnici koji rade u Zavodima za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije, na radnom mjestu u timu hitne pomoći, ispitivanje je provedeno od srpnja do rujna 2018. godine. Za potrebe istraživanja korišten je anonimni upitnik o mišljenju djelatnika izvanbolničke hitne pomoći Koprivničko- križevačke i Virovitičko-podravske županije o komunikaciji unutar tima. Upitnik je sastavljen vlastitim izborom pitanja i odobren od strane ravnateljstva i Etičkog povjerenstva obaju Zavoda. Za statističku analizu korišten je statistički program MedCalc Statistical Software version 18.2.1. Razina značajnosti je postavljena na Alpha = 0, 05. Rezultati: Istraživanje je provedeno na 105 ispitanika koji rade u Zavodima za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije, na radnom mjestu u timu hitne pomoći. Na postavljena pitanja o komunikaciji unutar tima, ispitanici su uglavnom zadovoljni komunikacijom unutar svoga tima, kao i s ostalim kolegama. Većini ispitanika bitno je dobiti povratne informacije od svojih nadređenih, a što sada ne dobivaju. Stručna predavanja su jako bitna radi usavršavanja komunikacijskih vještina i radi općenitog zadovoljstva poslom. Zaključci: Jako je dobra razina zadovoljstva komunikacijom unutar tima i nema značajne razlike u mišljenju o komunikaciji unutar tima izvanbolničke hitne pomoći s obzirom na spol, stručnu spremu te mjesto zaposlenja djelatnika. Najveće slaganje je s tvrdnjama da kvaliteta komunikacije utječe na zadovoljstvo obavljanja radnih zadataka. Djelatnici su jako nezadovoljni dobivanjem povratnih informacija od svojih nadređenih te je najvećem broju ispitanika komunikacija s kolegama na radnom mjestu i s drugim timovima jako važna, kao i komunikacija s nadređenima.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
Profili:
Tomislav Topolovčan
(mentor)