Pregled bibliografske jedinice broj: 970500
Uloga javne uprave u pružanju hotelskih usluga u turizmu
Uloga javne uprave u pružanju hotelskih usluga u turizmu // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1 (2016), 2; 557-568 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 970500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga javne uprave u pružanju hotelskih usluga u turizmu
(The role of public administration in the provision of hotel services in tourism)
Autori
Rančić, Ivan ; Leben, Ivan
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 1
(2016), 2;
557-568
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
javna uprava ; turizam ; hotelske usluge ; ljudski potencijali
(public administration ; tourism ; hotel services ; human resources)
Sažetak
Uloga javne uprave predstavlja veliku važnost u razvoju turizma u Republici Hrvatskoj. Prilagodbe hrvatske javne uprave europskim standardima započele su praktički odmah i paralelno sa stvaranjem samostalne države. Hrvatski turizam je također paralelno s razvojem javne uprave prošao razvojni put, koji je dosta ovisio o samom razvoju uprave i njegove prilagodbe europskim standardima.Pravo stanje danas teško je ocjeniti, ali vidljivo je da javna uprava u odnosu na razvoj turizma, a posebice hotelske usluge u turizmu još uvijek nije informatizirana, odnosno da postoje procesi koji još uvijek nisu usklađeni.Isto tako upravljanje ljudskim potencijalima i procesima ne prati razvoj realnog sektora te se dvije strukture odvajaju sve više jedna od druge i čine različite odvojene organizme. Upravo stoga svrha ovoga rada je pregled modela javne uprave, njegova uloga u turizmu, te rad na tranziciji sadašnjeg modela javne uprave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo