Pregled bibliografske jedinice broj: 970468
Integriranje sustava Moodle i Infoeduk@
Integriranje sustava Moodle i Infoeduk@ // 4th MoodleMoot Croatia
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 970468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integriranje sustava Moodle i Infoeduk@
(Integration of Moodle and Infoeduk@ systems)
Autori
Filipović, Antun Matija ; Kacian, Davorin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
4th MoodleMoot Croatia
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Infoeduk@ ; integriranje ; Moodle ; sustav
(Infoeduk@ ; integration ; Moodle ; system)
Sažetak
Na Visokoj školi za sigurnost je za potrebe upravljanja poslovnim i obrazovnim procesima na ustanovi u primjeni vlastito informatičko rješenje, odnosno informacijsko-komunikacijski sustav Infoeduk@ koji olakšava i unapređuje procese vođenja ustanove, a organizacijom i informiranjem koje se provodi njegovim korištenjem, povećava se kvaliteta nastave i razina zadovoljstva korisnika. Sustav je izrađen suvremenim informatičkim tehnologijama te je fleksibilan, modularan i dostupan u bilo koje vrijeme, sa bilo koje lokacije sa koje se može pristupiti Internetu. Sustav je postavljen na poslužitelj ustanove i omogućeno je njegovo povezivanje s drugim sustavima. Budući da je jezgra sustava izvedena na način koji omogućava nadogradnju, ukoliko nastane potreba za novim alatom, njega je bez posebnih problema moguće izraditi i dodati u sustav. Sustav obuhvaća više razina korisnika: studente, nastavnike i administraciju, a korisnici ostvaruju pristup sustavu pomoću vlastitih, jedinstvenih korisničkih podataka. Sustav je usmjeren na praćenje studenta od njegovog upisa na studij do završetka studija, tako da su sustavom obuhvaćeni svi obrazovni procesi, a načela rada sustava su temeljena na bolonjskom procesu. Primjena suvremenih informacijsko- komunikacijskih tehnologija u obliku sustava za učenje na daljinu omogućava praćenje i analizu ishoda učenja koje treba ostvariti, kao i stečene kompetencije. Tako se ostvaruju višestruke prednosti, koje se odnose na metode poučavanja, kvalitetu vrednovanja ishoda učenja, brzinu, opseg i kvalitetu povratnih informacija te pravednost i transparentnost i postupka vrednovanja ishoda učenja u cjelini. Za praćenje i analizu ishoda učenja koristi se modul u sustavu Infoeduk@, a budući da se dio nastave iz nekih kolegija odrađuje i putem učenja na daljinu putem sustava za učenje na daljinu Moodle, nastala je potreba za povezivanjem ta dva sustava. Kako bi se riješio problem ručnog povezivanja rezultata koje studenti ostvare u sustavu za učenje na daljinu Moodle sa bazom podataka koja se nalazi u informacijsko-komunikacijskom sustavu Infoeduk@, izrađena je softverska poveznica, koja automatski sinhronizira podatke između ta dva sustava prema zadanim parametrima (na primjer: kolegij, kriterij bodovanja, raspon bodova i slično). Uz to, izrađen je i set prilagođenih izvještaja koji nastavnicima omogućava trenutno informiranje o napretku studenata. Upravo fleksibilnost oba sustava, omogućila je izradu takvog rješenja i potvrdila opravdanost izbora sustava za učenje na daljinu Moodle kao središnjeg sustava za učenje na daljinu na ustanovi. Suvremene tehnologije i učenje na daljinu imaju vrlo pozitivan utjecaj na obrazovni proces u cjelini, tako da će se razvoj ovakvih dodatnih komponenti u budućnosti samo intenzivirati. Pri izradi ovakvih usko prilagođenih komponenti, važno je cijelo vrijeme pratiti aktualnosti na području ažuriranja i održavanja sustava, kako bi se osigurao nesmetani neprekinut rad svih korisničkih elemenata, pogotovo iz razloga što s vremenom broj takvih komponenti ubrzano raste, a njihova dostupnost i funkcionalnost počinje biti ključna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti