Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 970325

Mjerenje koncentracije prihoda u djelatnosti istraživanja tržišta u Hrvatskoj i odabranim zemljama regije


Karabatić, Mirela
Mjerenje koncentracije prihoda u djelatnosti istraživanja tržišta u Hrvatskoj i odabranim zemljama regije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 970325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje koncentracije prihoda u djelatnosti istraživanja tržišta u Hrvatskoj i odabranim zemljama regije
(Measuring Revenues Concentration in Market Research in Croatia and Selected Countries of the Region)

Autori
Karabatić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.12

Godina
2012

Stranica
100

Mentor
Dumičić, Ksenija

Ključne riječi
Istraživanje tržišta, koncentracija, konkurentnost
(Market research, concentration, competitiveness)

Sažetak
Rizik pri donošenju poslovnih odluka svakodnevno je prisutan zbog kompleksnosti suvremenih tržišta u kojem se odvija poslovna aktivnost. Istraživanje tržišta doprinosi smanjenju stupnja neizvjesnosti pri odlučivanju. Agencije za istraživanje tržišta imaju važnu ulogu u pribavljanju informacija koje su nužna podrška pri donošenju poslovnih odluka. Mjerenjem stupnja koncentracije, ukupnih prihoda agencija za istraživanje tržišta po godinama za razdoblje od 2005. do 2011. godine u Hrvatskoj kao i u odabranim zemljama regije, analizirano je stanje konkurencije subjekata u djelatnosti istraživanja tržišta. Veći broj konkurenata u jednoj djelatnosti ima za ishod jačanje tržišnog natjecanja i unapređenja ponude što na kraju rezultira većim zadovoljstvom kupaca na tržištu te takvo fragmentirano tržište ostvaruje i visok stupanj konkurentnosti. Veći udio tržišta u rukama velikih tvrtki znači da je industrija koncentriranija. Stupanj koncentracije prihoda u djelatnosti istraživanja tržišta u jednoj zemlji dinamičan je i varira kroz vrijeme, vezano za broj i snagu pružatelja usluga u toj djelatnosti. Analizom razine koncentracije pružanja usluga istraživanja tržišta prema primijenjenim mjerama koncentracije, ustanovljeno je da ispitana djelatnost ima umjerenu razinu koncentracije ukupnog prihoda. Sve primijenjene mjere koncentracije pokazale su tendenciju rasta koncentracije u djelatnosti istraživanja tržišta u Hrvatskoj i ostalim zemljama regije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Veleučilište Velika Gorica

Profili:

Avatar Url Ksenija Dumičić (mentor)

Avatar Url Mirela Karabatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karabatić, Mirela
Mjerenje koncentracije prihoda u djelatnosti istraživanja tržišta u Hrvatskoj i odabranim zemljama regije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Karabatić, M. (2012) 'Mjerenje koncentracije prihoda u djelatnosti istraživanja tržišta u Hrvatskoj i odabranim zemljama regije', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karabati\'{c}, Mirela}, year = {2012}, pages = {100}, keywords = {Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, koncentracija, konkurentnost}, title = {Mjerenje koncentracije prihoda u djelatnosti istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta u Hrvatskoj i odabranim zemljama regije}, keyword = {Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, koncentracija, konkurentnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karabati\'{c}, Mirela}, year = {2012}, pages = {100}, keywords = {Market research, concentration, competitiveness}, title = {Measuring Revenues Concentration in Market Research in Croatia and Selected Countries of the Region}, keyword = {Market research, concentration, competitiveness}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font