Pregled bibliografske jedinice broj: 970180
E-nastavna literatura kao komponenta e-učenja
E-nastavna literatura kao komponenta e-učenja // Tiskarstvo 2012 & dizajn / Žiljak, Vilko (ur.).
Zagreb: CENTAR ZA GRAFIČKO INŽENJERSTVO - AKADEMIJA TEHNIČKIH ZNANOSTI HRVATSKE, 2012. 32, 5 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 970180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-nastavna literatura kao komponenta e-učenja
(E-teaching literature as a component of e-learning)
Autori
Lebinac, Vladimir ; Gligora, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Tiskarstvo 2012 & dizajn
/ Žiljak, Vilko - Zagreb : CENTAR ZA GRAFIČKO INŽENJERSTVO - AKADEMIJA TEHNIČKIH ZNANOSTI HRVATSKE, 2012
Skup
Tiskarstvo 2012 & dizajn
Mjesto i datum
Donja Stubica, Hrvatska, 16.02.2012. - 18.02.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
e-učenje, e-literatura, moodle, visokoškolsko obrazovanje
(e-learning, Learning Management System, moodle, e-publication)
Sažetak
E-učenje postaje sve više prisutno i u srednjoškolskom i u visokoškolskom, kao i u cjeloživotnom obrazovanju. Veliki broj tvrtki, za samostalnu edukaciju svojih zaposlenika, a u cilju kvalitetnijeg osposobljavanja za poslove koje obavljaju, koristi različite sustave e-učenja. U radu su opisana iskustva u korištenju e-učenja u visokoškolskom obrazovanju. Posebni akcent dan je na korištenje e-nastavne literature kao jedne od komponenti (resurs) e-učenja. U radu su obrađene primjene tekstualnih, grafičkih i multimedijalnih oblika nastavne literature, kako iz internih tako i s javnih internetskih servera. U radu je analiziran aspekt dostupnosti e-literature te njena pogodnost za e-učenje temeljeno na sustavu Moodle.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)