Pregled bibliografske jedinice broj: 970010
Razvoj informacijskog sustava u svrhu unapređenja kritičkog održavanja pametnih telefona poslovnih korisnika
Razvoj informacijskog sustava u svrhu unapređenja kritičkog održavanja pametnih telefona poslovnih korisnika // Zbornik radova, 9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja" / Nađ, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2016. str. 755-766 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 970010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj informacijskog sustava u svrhu
unapređenja kritičkog održavanja pametnih
telefona poslovnih korisnika
(Information System Development with the Purpose
of Improving the Critical Maintenance of
Smartphones of Business Users)
Autori
Gligora, Tomislav ; Galović, Damir ; Valić, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova, 9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
/ Nađ, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2016, 755-766
ISBN
978-953-7716-74-5
Skup
9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 12.04.2016. - 13.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijski sustav, razvoj, održavanje
(Information system, Development, Maintenance)
Sažetak
Današnji trendovi poslovnog svijeta i dinamika kojoj se stvari događaju u jedinici vremenauvelike utječe na pristupanje održavanju računalne opreme, a posebno pametnih telefona kao trenutno najvažnijih uređaja. U tom smislu telekom operateri su se našli u veoma nezgodnoj situaciji da preuzimaju odgovornost za održavanje svih uređaja poslovnih korisnika koje su prodali uz defi nirani set telekomunikacijskih usluga. Trenutni poslovni procesi većine telekom operatera postavljeni su na način da dijagnostiku odrađuju ovlašteni servisi. Taj proces i ne bi bio toliko kritičan kada bi postojao integrirani informacijski sustav koji bi omogućavao kvalitetnu i brzu komunikaciju između telekom operatera i servisnih centara. Prema utvrđenim analizama, trenutno takav informacijski sustav ne postoji i javlja se veliki problem gubitka informacija i zagušenja u komunikaciji prilikom rješavanja servisnih zahtjeva ? kod poslovnih korisnika to su kritični zahtjevi. U tom smislu potrebno je pristupiti usavršavanju servisnog sustava kroz tehnološke i organizacijske implementacije u cilju povećanja zadovoljstva korisnika. Razvoj informacijskog sustava za upravljanje odnosima s klijentima nameće se kao kvalitetno rješenje, s posebnim naglaskom na integraciju sa servisnim centrima te obradu i praćenje zahtjeva za održavanjem pametnih telefona.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti