Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969977

Implementacija održivog razvoja ekološkim pristupom nastavi engleskog jezika


Rubić, Ivana
Implementacija održivog razvoja ekološkim pristupom nastavi engleskog jezika // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
Zadar, Hrvatska, 2016. str. 273-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 969977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija održivog razvoja ekološkim pristupom nastavi engleskog jezika
(Implementation of sustainable development through the environmental approach to teaching English)

Autori
Rubić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / - , 2016, 273-284

ISBN
978-953-331-154-8

Skup
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Ključne riječi: aktivno učenje ; ekolingvistika ; interdisciplinarnost ; okoliš
(active learning ; ecolinguistics ; environment, interdisciplinarity)

Sažetak
Rad se bavi implementacijom Obrazovanja za održivi razvoj (OOR) putem ekološkog pristupa nastavi stručnog engleskog jezika na Veleučilištu Velika Gorica. Kod suvremenog ekološkog pristupa nastavi stranog jezika fokus je na kontekstu, svrhovitom učenju i interakciji. U ovom radu naglasit će se važnost i višestruka korist ovakvog pristupa koji promovira poučavanje ekološke pismenosti , a studente potiče na suradnju, aktivno sudjelovanje, kritičko promišljanje i kreativnost u svrhu postizanja napretka i općeg dobra. Ekološki pristup nastavi stranog jezika ujedinjuje vrijednosti i načela obrazovanja za održivost te kreativno učenje i poučavanje. Nadalje, računalni stručnjaci trebaju moći razviti tehnološke inovacije koje će pomoći učiniti društvo održivim.U radu su predstavljeni rezultati istraživanja kojemu je cilj propitati korelaciju implementacije OOR-a u nastavni program stručnog engleskog jezika i stavova studenata prema zaštiti okoliša i učenju jezika. Cilj istraživanja je ispitati utjecaj ekološkog programa na stavove studenata o zaštiti okoliša i održivom razvoju te na uspješnost učenja stranog jezika. U ispitivanju je sudjelovalo 164 studenta . Ispitani su studenti 1.( 36.5%) i 2. (63.5%) godine računarstva na Veleučilištu Velika Gorica. Svi sudionici su ispunjavali ljestvicu za ispitivanje stavova i uvjerenja prema zaštiti okoliša. Studenti koji su sudjelovali u ekološkom programu su uz to ispunjavali i ljestvicu za ispitivanje stavova o uspješnosti učenja engleskog jezika. Studenti su bili grupirani u dvije jednake skupine od 82 studenta/ica (s jednakim brojem studenata prve i druge godine u obje skupine) ; prva skupina koja je sudjelovala u suvremenom ekološkom programu, a druga skupina je poučavana kroz tradicionalnu, predavačku nastavu. Dvije su skupine studenata kroz različite metodičke pristupe usvajale iste nastavne sadržaje, a poučavao ih je isti predavač. Ekološki program je implementiran u nastavu obaveznog stručnog engleskog jezika. Rezultati pokazuju da su dobiveni stavovi prema aktivnom sudjelovanju u zaštiti okoliša pozitivniji kod skupine koja je sudjelovala u ekološkom programu. Studenti iz obje skupine posjeduju razumijevanje te opću svijest o problemima održivog razvoja i negativnog utjecaja ljudi na okoliš. Međutim, studenti koji su sudjelovali u suvremenom ekološkom programu spremniji su vlastitim postupcima doprinijeti održivom razvoju. Također, rezultati ukazuju da ekološki program pozitivno utječe na učenje engleskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica

Profili:

Avatar Url Ivana Rubić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Rubić, Ivana
Implementacija održivog razvoja ekološkim pristupom nastavi engleskog jezika // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
Zadar, Hrvatska, 2016. str. 273-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rubić, I. (2016) Implementacija održivog razvoja ekološkim pristupom nastavi engleskog jezika. U: Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske.
@article{article, author = {Rubi\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {273-284}, keywords = {Klju\v{c}ne rije\v{c}i: aktivno u\v{c}enje, ekolingvistika, interdisciplinarnost, okoli\v{s}}, isbn = {978-953-331-154-8}, title = {Implementacija odr\v{z}ivog razvoja ekolo\v{s}kim pristupom nastavi engleskog jezika}, keyword = {Klju\v{c}ne rije\v{c}i: aktivno u\v{c}enje, ekolingvistika, interdisciplinarnost, okoli\v{s}}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rubi\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {273-284}, keywords = {active learning, ecolinguistics, environment, interdisciplinarity}, isbn = {978-953-331-154-8}, title = {Implementation of sustainable development through the environmental approach to teaching English}, keyword = {active learning, ecolinguistics, environment, interdisciplinarity}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font