Pregled bibliografske jedinice broj: 969970
Intelektualno vlasništvo i marketing - pravni aspekti suvremenog marketinga
Intelektualno vlasništvo i marketing - pravni aspekti suvremenog marketinga. Zagreb: Inmag, 2010 (monografija)
CROSBI ID: 969970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Intelektualno vlasništvo i marketing - pravni aspekti suvremenog marketinga
(Intellectual Property and Marketing - The Legal Aspects of Contemporary Marketing)
Autori
Zlatović, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna
Izdavač
Inmag
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
370
ISBN
978-953-7487-04-1
Ključne riječi
intelektualno vlasništvo, žig, brend, ambalaža, reklamiranje, marketing
(intellectual property, trademark, brand, packaging, advertising, marketing)
Sažetak
Povezujući pravo intelektualnog vlasništva i marketing autor detaljno i na temelju niza primjera obrađuje pravne aspekte suvremenog marketinga.Autor knjige nastoji zadržati strukturu znanstvenog pristupa suvremenom marketingu kao i pravnoj teoriji iz domene intelektualnog vlasništva i ravnomjerno ih promatrati kao sudionike u svakodnevnoj gospodarskoj praksi, što višestruko doprinosi vrijednosti izdanja. Autor takođe uspješno nalazi balans između izbora tema kako s marketinških tako i sa pravnih aspekata problematike, te nastoji i uspijeva uravnotežiti dubinu prikaza potrebnu manje stručnim čitateljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo