Pregled bibliografske jedinice broj: 969891
Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja
Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja // 18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017. str. 229-237 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 969891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja
(Comparison of Visitor Satisfaction in Protected Areas Due to Visit Frequency)
Autori
Perišić, Ana ; Goleš, Divna ; Lemac, Lucija ; Devčić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017, 229-237
ISBN
978-953-8067-08-2
Skup
18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija"
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 22.03.2017. - 24.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učestalost posjećivanja, zadovoljstvo, vjernost destinaciji, zaštićena područja, NP Kornati
(frequency of visit, satisfaction, loyalty, protected areas, NP Kornati)
Sažetak
Nacionalni parkovi u javnosti su najpoznatija i turistički najzanimljivija prirodna zaštićena područja koja za cilj imaju ostvarenje svoje temeljne svrhe – očuvanje izvornih prirodnih vrijednosti i realizaciju znanstvene, kulturne, odgojno-obrazovne i rekreativne funkcije. Predmet i cilj rada je ispitati determinante zadovoljstva posjetitelja NP Kornati prema vjernosti destinaciji gdje se vjernost ne promatra tradicionalno kroz namjeru preporuke ili posjete parku, već kroz učestalost posjete parku. Stoga, za svrhu ovog rada posjetitelji su podijeljeni u dvije skupine: posjetitelji koji su u prvom posjetu, te posjetitelji koji više puta posjećuju park. Temeljem provedenog istraživanja strukture i zadovoljstva posjetitelja NP Kornati u 2015. godini uspoređena je sociodemografska struktura i zadovoljstvo ponudom parka za 13 elemenata ponude prema učestalosti posjećivanja. Na osnovu provedenih testova i dobivenih rezultata izvedeni su zaključci o postojanju statistički značajnih razlika u zadovoljstvu sa 4 elementa ponude, dok kod ocjene ukupnog zadovoljstva ne postoji statistički značajna razlika prema učestalosti posjećivanja parka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku,
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću