Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969891

Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja


Perišić, Ana; Goleš, Divna; Lemac, Lucija; Devčić, Kristina
Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja // 18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017. str. 229-237 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 969891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja
(Comparison of Visitor Satisfaction in Protected Areas Due to Visit Frequency)

Autori
Perišić, Ana ; Goleš, Divna ; Lemac, Lucija ; Devčić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings / Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017, 229-237

ISBN
978-953-8067-08-2

Skup
18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija"

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 22.03.2017. - 24.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učestalost posjećivanja, zadovoljstvo, vjernost destinaciji, zaštićena područja, NP Kornati
(frequency of visit, satisfaction, loyalty, protected areas, NP Kornati)

Sažetak
Nacionalni parkovi u javnosti su najpoznatija i turistički najzanimljivija prirodna zaštićena područja koja za cilj imaju ostvarenje svoje temeljne svrhe – očuvanje izvornih prirodnih vrijednosti i realizaciju znanstvene, kulturne, odgojno-obrazovne i rekreativne funkcije. Predmet i cilj rada je ispitati determinante zadovoljstva posjetitelja NP Kornati prema vjernosti destinaciji gdje se vjernost ne promatra tradicionalno kroz namjeru preporuke ili posjete parku, već kroz učestalost posjete parku. Stoga, za svrhu ovog rada posjetitelji su podijeljeni u dvije skupine: posjetitelji koji su u prvom posjetu, te posjetitelji koji više puta posjećuju park. Temeljem provedenog istraživanja strukture i zadovoljstva posjetitelja NP Kornati u 2015. godini uspoređena je sociodemografska struktura i zadovoljstvo ponudom parka za 13 elemenata ponude prema učestalosti posjećivanja. Na osnovu provedenih testova i dobivenih rezultata izvedeni su zaključci o postojanju statistički značajnih razlika u zadovoljstvu sa 4 elementa ponude, dok kod ocjene ukupnog zadovoljstva ne postoji statistički značajna razlika prema učestalosti posjećivanja parka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku,
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću

Profili:

Avatar Url Kristina Devčić (autor)

Avatar Url Ana Perišić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Perišić, Ana; Goleš, Divna; Lemac, Lucija; Devčić, Kristina
Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja // 18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017. str. 229-237 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Perišić, A., Goleš, D., Lemac, L. & Devčić, K. (2017) Usporedba zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja prema učestalosti posjećivanja. U: Drljača, M. (ur.)18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija" : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy" : proceedings.
@article{article, author = {Peri\v{s}i\'{c}, Ana and Gole\v{s}, Divna and Lemac, Lucija and Dev\v{c}i\'{c}, Kristina}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2017}, pages = {229-237}, keywords = {u\v{c}estalost posje\'{c}ivanja, zadovoljstvo, vjernost destinaciji, za\v{s}ti\'{c}ena podru\v{c}ja, NP Kornati}, isbn = {978-953-8067-08-2}, title = {Usporedba zadovoljstva posjetitelja za\v{s}ti\'{c}enih podru\v{c}ja prema u\v{c}estalosti posje\'{c}ivanja}, keyword = {u\v{c}estalost posje\'{c}ivanja, zadovoljstvo, vjernost destinaciji, za\v{s}ti\'{c}ena podru\v{c}ja, NP Kornati}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peri\v{s}i\'{c}, Ana and Gole\v{s}, Divna and Lemac, Lucija and Dev\v{c}i\'{c}, Kristina}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2017}, pages = {229-237}, keywords = {frequency of visit, satisfaction, loyalty, protected areas, NP Kornati}, isbn = {978-953-8067-08-2}, title = {Comparison of Visitor Satisfaction in Protected Areas Due to Visit Frequency}, keyword = {frequency of visit, satisfaction, loyalty, protected areas, NP Kornati}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font