Pregled bibliografske jedinice broj: 969888
Analiza determinanti vjernosti posjetitelja zaštićenih područja
Analiza determinanti vjernosti posjetitelja zaštićenih područja // 18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy# : proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017. str. 209-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 969888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza determinanti vjernosti posjetitelja zaštićenih područja
(Analyzing visitor loyalty in protected areas)
Autori
Perišić, Ana ; Beljo, Ivana ; Živković, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija : zbornik radova = 18th International Symposium on Quality "Quality as a Strategy# : proceedings
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2017, 209-219
ISBN
978-953-8067-08-2
Skup
18. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta kao strategija
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 22.03.2017. - 24.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vjernost destinaciji, zadovoljstvo, namjera ponovne posjete, zaštićena područja, NP Kornati
(visitor loyalty, satisfaction, revisit intention, protected areas, NP Kornati)
Sažetak
Istinska vjernost obuhvaća neslučajnu reakciju ponašanja koja je posljedica evaluacijskih procesa koji dovode do ponovnog posjeta nekom turističkom odredištu. Vjernost posjetitelja je usko vezana uz zadovoljstvo ponudom. te su brojne studije prepoznale odnos između zadovoljstva posjetitelja i vjernosti nekoj destinaciji. Tradicionalno, vjernost posjetitelja promatra se kroz namjeru ponovne posjete i preporuke posjete. Predmet i cilj ovog rada je analizirati determinante vjernosti posjetitelja zaštićenih područja, gdje je vjernost posjetitelja određena s obzirom na namjeru posjetitelja ponovne posjete destinaciji. Temeljem istraživanja provedenog u 2015. godini u nacionalnom parku Kornati uspoređeno je zadovoljstvo posjetitelja i to za 12 različitih elemenata ponude. Također, analizirani su i motivi dolaska u park, te sociodemografska struktura posjetitelja s obzirom na namjeru ponovne posjete. Na osnovi dobivenih rezultata utvrđeno je postojanje značajnih razlika u ocjenema zadovoljstva elemenata ponude s obzirom na namjeru ponovne posjete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija