Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969690

Emocije u fokusu potrošnje


Kocijan, Samanta; Vuković, Dijana; Hunjet, Anica
Emocije u fokusu potrošnje // 26. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatke u 2019." / Podrug Najla (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2018. str. 314-346 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 969690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocije u fokusu potrošnje
(Emotions in Focus the of Consumption)

Autori
Kocijan, Samanta ; Vuković, Dijana ; Hunjet, Anica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
26. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatke u 2019." / Podrug Najla - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 2018, 314-346

ISBN
978-953-262-111-2

Skup
26. tradicionalno savjetovanje Ekonomska politika Hrvatke u 2019.

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.11.2018. - 09.11.2018

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
ponašanje potrošača, emocije, stavovi, motivi, neuromarketing, impulzivno kupovno ponašanje, oglašavanje
(consumers behavior, emotions, attitudes, motives, neuromarketing, impulsive buying behavior, advertisement)

Sažetak
Razvojem suvremene trgovine i inovativnih marketinških aktivnosti, emocije postaju sve važniji čimbenik ponašanja potrošača. One su bitan pokretač želja, zahtjeva i potreba potrošača. Upravo zbog toga, tvrtke se sve više fokusiraju na poticanje razvoja emocija u potrošačima prilikom njihovih susreta, bilo s oglasima u raznim medijima ili pak direktno na prodajnom mjestu, gdje se potrošači nalaze neposredno pri samom predmetu prodaje. Buđenje potrebe u potrošačima i uvjeravanje u moć zadovoljavanja istih upravo kroz proizvod koji se nudi, bitne su odrednice suvremene prodaje. Moć buđenja emocija u svijesti potrošača zahtjevan je i vrlo bitan korak za sve tvrtke. Tvrtke koje su već same po sebi brand, lakše prodiru do emocija potrošača, jer imaju svoju povijest kvalitete, imaju sposobnost buđenja nostalgije i povjerenja, odnosno sveukupno pozitivnih emocija. Kroz ovaj rad, nastoji se dakle istaknuti važnost utjecaja emocija na ponašanje potrošača, čije želje i potrebe su sve raznovrsnije a načini za njihova zadovoljenja sve zahtjevniji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (autor)

Avatar Url Anica Hunjet (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kocijan, Samanta; Vuković, Dijana; Hunjet, Anica
Emocije u fokusu potrošnje // 26. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatke u 2019." / Podrug Najla (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2018. str. 314-346 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kocijan, S., Vuković, D. & Hunjet, A. (2018) Emocije u fokusu potrošnje. U: Podrug Najla (ur.)26. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatke u 2019.".
@article{article, author = {Kocijan, Samanta and Vukovi\'{c}, Dijana and Hunjet, Anica}, year = {2018}, pages = {314-346}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, emocije, stavovi, motivi, neuromarketing, impulzivno kupovno pona\v{s}anje, ogla\v{s}avanje}, isbn = {978-953-262-111-2}, title = {Emocije u fokusu potro\v{s}nje}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, emocije, stavovi, motivi, neuromarketing, impulzivno kupovno pona\v{s}anje, ogla\v{s}avanje}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo ekonomista}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kocijan, Samanta and Vukovi\'{c}, Dijana and Hunjet, Anica}, year = {2018}, pages = {314-346}, keywords = {consumers behavior, emotions, attitudes, motives, neuromarketing, impulsive buying behavior, advertisement}, isbn = {978-953-262-111-2}, title = {Emotions in Focus the of Consumption}, keyword = {consumers behavior, emotions, attitudes, motives, neuromarketing, impulsive buying behavior, advertisement}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo ekonomista}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font