Pregled bibliografske jedinice broj: 969690
Emocije u fokusu potrošnje
Emocije u fokusu potrošnje // 26. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatke u 2019." / Podrug Najla (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2018. str. 314-346 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 969690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocije u fokusu potrošnje
(Emotions in Focus the of Consumption)
Autori
Kocijan, Samanta ; Vuković, Dijana ; Hunjet, Anica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
26. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatke u 2019."
/ Podrug Najla - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 2018, 314-346
ISBN
978-953-262-111-2
Skup
26. tradicionalno savjetovanje Ekonomska politika Hrvatke u 2019.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.11.2018. - 09.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
ponašanje potrošača, emocije, stavovi, motivi, neuromarketing, impulzivno kupovno ponašanje, oglašavanje
(consumers behavior, emotions, attitudes, motives, neuromarketing, impulsive buying behavior, advertisement)
Sažetak
Razvojem suvremene trgovine i inovativnih marketinških aktivnosti, emocije postaju sve važniji čimbenik ponašanja potrošača. One su bitan pokretač želja, zahtjeva i potreba potrošača. Upravo zbog toga, tvrtke se sve više fokusiraju na poticanje razvoja emocija u potrošačima prilikom njihovih susreta, bilo s oglasima u raznim medijima ili pak direktno na prodajnom mjestu, gdje se potrošači nalaze neposredno pri samom predmetu prodaje. Buđenje potrebe u potrošačima i uvjeravanje u moć zadovoljavanja istih upravo kroz proizvod koji se nudi, bitne su odrednice suvremene prodaje. Moć buđenja emocija u svijesti potrošača zahtjevan je i vrlo bitan korak za sve tvrtke. Tvrtke koje su već same po sebi brand, lakše prodiru do emocija potrošača, jer imaju svoju povijest kvalitete, imaju sposobnost buđenja nostalgije i povjerenja, odnosno sveukupno pozitivnih emocija. Kroz ovaj rad, nastoji se dakle istaknuti važnost utjecaja emocija na ponašanje potrošača, čije želje i potrebe su sve raznovrsnije a načini za njihova zadovoljenja sve zahtjevniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica