Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969619

Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj


Mirenić, Ana; Mihalinčić, Martina; Duvnjak, Ivan
Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj // Dani kriznog upravljanja
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 2017. str. 551-561 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 969619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj
(The risks and cosequences of bad communication in political campaigns in the Republic of Croatia)

Autori
Mirenić, Ana ; Mihalinčić, Martina ; Duvnjak, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dani kriznog upravljanja / - , 2017, 551-561

ISBN
978-953-7716-77-6

Skup
Dani kriznog upravljanja

Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 24.05.2017. - 26.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
politička komunikacija, predizborna kampanja, masovni mediji, odnosi s javnošću, izbori
(political communication, pre-election campaign, mass media, public relations, elections)

Sažetak
Političko djelovanje vezano je uz moć i mogućnost da se, unatoč otporu što ga pružaju drugi, nametne volja pojedinca ili grupe. Da bi se takvo što ostvarilo koriste se različita komunikacijska sredstva kako bi se osigurala potrebna potpora u dijelu javnosti ili utjecaj na donošenje političkih odluka. U radu se definiraju pojmovi politike i komunikacije kao uvod za shvaćanje takve političke komunikacije, koja ima i svoju dugu povijest.Naime, jedan od prvih načina na koji su se politički kandidati oglašavali su mediji, prije svega, novine, a potom i elektronički mediji - radio i televizija. Premda su takve vrste oglašavanja itekako aktualne, danas se kao najpropulzivnije i najjeftinije oglašavanje nametnula digitalna komunikacija. Internet i društvene mreže omogućuju građanima aktivno sudjelovanje i praćenje izbornih kampanja.U radu će se ponuditi neka od rješenja za planiranje i uspostavu komunikacije u političkoj kampanji, te mogući rizici koji mogu nastati zbog načina pristupa i vrsti izbornih kampanja u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica

Profili:

Avatar Url Ana Mirenic (autor)

Avatar Url Martina Mihalinčić (autor)

Avatar Url Ivan Duvnjak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mirenić, Ana; Mihalinčić, Martina; Duvnjak, Ivan
Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj // Dani kriznog upravljanja
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 2017. str. 551-561 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mirenić, A., Mihalinčić, M. & Duvnjak, I. (2017) Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj. U: Dani kriznog upravljanja.
@article{article, author = {Mireni\'{c}, Ana and Mihalin\v{c}i\'{c}, Martina and Duvnjak, Ivan}, year = {2017}, pages = {551-561}, keywords = {politi\v{c}ka komunikacija, predizborna kampanja, masovni mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, izbori}, isbn = {978-953-7716-77-6}, title = {Rizici i posljedice lo\v{s}e komunikacije u politi\v{c}kim kampanjama u Republici Hrvatskoj}, keyword = {politi\v{c}ka komunikacija, predizborna kampanja, masovni mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, izbori}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mireni\'{c}, Ana and Mihalin\v{c}i\'{c}, Martina and Duvnjak, Ivan}, year = {2017}, pages = {551-561}, keywords = {political communication, pre-election campaign, mass media, public relations, elections}, isbn = {978-953-7716-77-6}, title = {The risks and cosequences of bad communication in political campaigns in the Republic of Croatia}, keyword = {political communication, pre-election campaign, mass media, public relations, elections}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font