Pregled bibliografske jedinice broj: 969619
Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj
Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj // Dani kriznog upravljanja
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 2017. str. 551-561 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 969619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rizici i posljedice loše komunikacije u političkim
kampanjama u Republici Hrvatskoj
(The risks and cosequences of bad communication in
political campaigns in the Republic of Croatia)
Autori
Mirenić, Ana ; Mihalinčić, Martina ; Duvnjak, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dani kriznog upravljanja
/ - , 2017, 551-561
ISBN
978-953-7716-77-6
Skup
Dani kriznog upravljanja
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 24.05.2017. - 26.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
politička komunikacija, predizborna kampanja, masovni mediji, odnosi s javnošću, izbori
(political communication, pre-election campaign, mass media, public relations, elections)
Sažetak
Političko djelovanje vezano je uz moć i mogućnost da se, unatoč otporu što ga pružaju drugi, nametne volja pojedinca ili grupe. Da bi se takvo što ostvarilo koriste se različita komunikacijska sredstva kako bi se osigurala potrebna potpora u dijelu javnosti ili utjecaj na donošenje političkih odluka. U radu se definiraju pojmovi politike i komunikacije kao uvod za shvaćanje takve političke komunikacije, koja ima i svoju dugu povijest.Naime, jedan od prvih načina na koji su se politički kandidati oglašavali su mediji, prije svega, novine, a potom i elektronički mediji - radio i televizija. Premda su takve vrste oglašavanja itekako aktualne, danas se kao najpropulzivnije i najjeftinije oglašavanje nametnula digitalna komunikacija. Internet i društvene mreže omogućuju građanima aktivno sudjelovanje i praćenje izbornih kampanja.U radu će se ponuditi neka od rješenja za planiranje i uspostavu komunikacije u političkoj kampanji, te mogući rizici koji mogu nastati zbog načina pristupa i vrsti izbornih kampanja u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica