Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969478

Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije


Šišara, Jelena; Sladoljev, Jasmina; Šišak, Ana
Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije // Zbornik radova „Inovativna primjena kvalitete“
Vodice, Hrvatska, 2011. str. 1-10 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 969478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije
(The importance of determining the degree of destination attractiveness with the aim of raising the quality of tourist destinations on offer)

Autori
Šišara, Jelena ; Sladoljev, Jasmina ; Šišak, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova „Inovativna primjena kvalitete“ / - , 2011, 1-10

Skup
11. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 2. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu, Međunarodni stručni i znanstveni skup - “Inovativna primjena kvalitete”

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 12.05.2011. - 14.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kvaliteta, atraktivnost turističkih resursa, zadovoljstvo gostiju, konkurentnost, kvaliteta turističke destinacije
(quality, attractiveness of tourist resources, customer satisfaction, competitiveness, quality of tourist destination.)

Sažetak
Zbog svog potencijala da privuku turiste, turističke atrakcije (bilo prirodne bilo ljudskom rukom stvorene) predstavljaju središnju točku turističke atraktivnosti i potrošnje u destinaciji. Zbog toga su smjer i intenzitet razvoja turizma u destinaciji u velikoj mjeri određeni vrstom i privlačnom snagom, odnosno kvalitetom turističkih resursa destinacije. Kako se za kvalitetu u turizmu može reći da je ispunjavanje potreba, zahtjeva i očekivanja gosta, tada se postojanje kvalitete može mjeriti zadovoljstvom gostiju. Stoga je cilj rada prikazati da se atraktivnost elemenata ponude i njihova kvaliteta trebaju promatrati zajedno, jer se podizanjem kvalitete ujedno postiže i veća atraktivnost elemenata ponude, što dalje utječe na imidž i povećanje potražnje za određenom destinacijom, čime ona postaje konkurentnija i “bogatija”.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Jelena Šišara (autor)

Avatar Url Jasmina Sladoljev (autor)

Avatar Url Ana Perišić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Šišara, Jelena; Sladoljev, Jasmina; Šišak, Ana
Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije // Zbornik radova „Inovativna primjena kvalitete“
Vodice, Hrvatska, 2011. str. 1-10 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šišara, J., Sladoljev, J. & Šišak, A. (2011) Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije. U: Zbornik radova „Inovativna primjena kvalitete“.
@article{article, author = {\v{S}i\v{s}ara, Jelena and Sladoljev, Jasmina and \v{S}i\v{s}ak, Ana}, year = {2011}, pages = {1-10}, keywords = {kvaliteta, atraktivnost turisti\v{c}kih resursa, zadovoljstvo gostiju, konkurentnost, kvaliteta turisti\v{c}ke destinacije}, title = {Va\v{z}anost utvr\djivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {kvaliteta, atraktivnost turisti\v{c}kih resursa, zadovoljstvo gostiju, konkurentnost, kvaliteta turisti\v{c}ke destinacije}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}i\v{s}ara, Jelena and Sladoljev, Jasmina and \v{S}i\v{s}ak, Ana}, year = {2011}, pages = {1-10}, keywords = {quality, attractiveness of tourist resources, customer satisfaction, competitiveness, quality of tourist destination.}, title = {The importance of determining the degree of destination attractiveness with the aim of raising the quality of tourist destinations on offer}, keyword = {quality, attractiveness of tourist resources, customer satisfaction, competitiveness, quality of tourist destination.}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font