Pregled bibliografske jedinice broj: 969478
Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije
Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije // Zbornik radova „Inovativna primjena kvalitete“
Vodice, Hrvatska, 2011. str. 1-10 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 969478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važanost utvrđivanja stupnja destinacijske atraktivnosti u cilju podizanja kvalitete ponude turističke destinacije
(The importance of determining the degree of destination attractiveness with the aim of raising the quality of tourist destinations on offer)
Autori
Šišara, Jelena ; Sladoljev, Jasmina ; Šišak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova „Inovativna primjena kvalitete“
/ - , 2011, 1-10
Skup
11. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 2. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu, Međunarodni stručni i znanstveni skup - “Inovativna primjena kvalitete”
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 12.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kvaliteta, atraktivnost turističkih resursa, zadovoljstvo gostiju, konkurentnost, kvaliteta turističke destinacije
(quality, attractiveness of tourist resources, customer satisfaction, competitiveness, quality of tourist destination.)
Sažetak
Zbog svog potencijala da privuku turiste, turističke atrakcije (bilo prirodne bilo ljudskom rukom stvorene) predstavljaju središnju točku turističke atraktivnosti i potrošnje u destinaciji. Zbog toga su smjer i intenzitet razvoja turizma u destinaciji u velikoj mjeri određeni vrstom i privlačnom snagom, odnosno kvalitetom turističkih resursa destinacije. Kako se za kvalitetu u turizmu može reći da je ispunjavanje potreba, zahtjeva i očekivanja gosta, tada se postojanje kvalitete može mjeriti zadovoljstvom gostiju. Stoga je cilj rada prikazati da se atraktivnost elemenata ponude i njihova kvaliteta trebaju promatrati zajedno, jer se podizanjem kvalitete ujedno postiže i veća atraktivnost elemenata ponude, što dalje utječe na imidž i povećanje potražnje za određenom destinacijom, čime ona postaje konkurentnija i “bogatija”.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku