Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969199

Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu


Zlatović, Dragan
Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu // Hrvatska pravna revija, 16 (2016), 11; 65-74 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 969199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu
(Legal regulation of product advertising in Croatian law)

Autori
Zlatović, Dragan

Izvornik
Hrvatska pravna revija (1332-8670) 16 (2016), 11; 65-74

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
reklamiranje, proizvodi, oglašivačko pravo
(marketing, products, advertising law)

Sažetak
Osim općih propisa koji se odnose na svaku reklamu, hrvatsko pravo reklamiranja podrazumijeva i druge pravne akte koji se odnose na pojedinačna pitanja. U tu pojedinačnu problematiku možemo pribrojiti reklamiranje prehrambenih artikala, medicinskih proizvoda, alkohola, duhana, itd. To zahtijeva posebno reguliranje s obzirom na to da je ta roba široko dostupna i korištena, ali njezino puštanje na tržište bez bilo kakve kontrole može izazvati opasnost za život i zdravlje čovjeka. Pod pravom reklame u tom području obuhvaćeni su i neki propisi koji se odnose na označavanje proizvoda. Označavanje, naravno, nije istoznačno reklami. U prvom slučaju prevagu imaju informacijski elementi, a u drugom promidžbeni ; oznaka se postavlja izravno na proizvod, dok istodobno postoji čitava lepeza vrsta reklama ; označavanje je obvezno, a reklama nije. Pa ipak, uzima se da temeljni sadržaj reklame ne može biti suprotan sadržaju oznake, jer se obje izjave odnose na isti proizvod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Dragan Zlatović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zlatović, Dragan
Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu // Hrvatska pravna revija, 16 (2016), 11; 65-74 (domaća recenzija, članak, stručni)
Zlatović, D. (2016) Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu. Hrvatska pravna revija, 16 (11), 65-74.
@article{article, author = {Zlatovi\'{c}, Dragan}, year = {2016}, pages = {65-74}, keywords = {reklamiranje, proizvodi, ogla\v{s}iva\v{c}ko pravo}, journal = {Hrvatska pravna revija}, volume = {16}, number = {11}, issn = {1332-8670}, title = {Pravno ure\djenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu}, keyword = {reklamiranje, proizvodi, ogla\v{s}iva\v{c}ko pravo} }
@article{article, author = {Zlatovi\'{c}, Dragan}, year = {2016}, pages = {65-74}, keywords = {marketing, products, advertising law}, journal = {Hrvatska pravna revija}, volume = {16}, number = {11}, issn = {1332-8670}, title = {Legal regulation of product advertising in Croatian law}, keyword = {marketing, products, advertising law} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font