Pregled bibliografske jedinice broj: 969199
Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu
Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu // Hrvatska pravna revija, 16 (2016), 11; 65-74 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 969199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravno uređenje reklamiranja proizvoda u hrvatskom pravu
(Legal regulation of product advertising in Croatian law)
Autori
Zlatović, Dragan
Izvornik
Hrvatska pravna revija (1332-8670) 16
(2016), 11;
65-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
reklamiranje, proizvodi, oglašivačko pravo
(marketing, products, advertising law)
Sažetak
Osim općih propisa koji se odnose na svaku reklamu, hrvatsko pravo reklamiranja podrazumijeva i druge pravne akte koji se odnose na pojedinačna pitanja. U tu pojedinačnu problematiku možemo pribrojiti reklamiranje prehrambenih artikala, medicinskih proizvoda, alkohola, duhana, itd. To zahtijeva posebno reguliranje s obzirom na to da je ta roba široko dostupna i korištena, ali njezino puštanje na tržište bez bilo kakve kontrole može izazvati opasnost za život i zdravlje čovjeka. Pod pravom reklame u tom području obuhvaćeni su i neki propisi koji se odnose na označavanje proizvoda. Označavanje, naravno, nije istoznačno reklami. U prvom slučaju prevagu imaju informacijski elementi, a u drugom promidžbeni ; oznaka se postavlja izravno na proizvod, dok istodobno postoji čitava lepeza vrsta reklama ; označavanje je obvezno, a reklama nije. Pa ipak, uzima se da temeljni sadržaj reklame ne može biti suprotan sadržaju oznake, jer se obje izjave odnose na isti proizvod.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo