Pregled bibliografske jedinice broj: 969174
Optimiranje dužine ulivnog traka brze gradske ceste primjenom simulacije prometa
Optimiranje dužine ulivnog traka brze gradske ceste primjenom simulacije prometa, 2018., diplomski rad, diplomski, Građevinski i arhitektonski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 969174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Optimiranje dužine ulivnog traka brze gradske ceste
primjenom simulacije prometa
(Optimizing the length on the entering ramp of the
fast urban road using traffic simulation)
Autori
Zrakić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Građevinski i arhitektonski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
27.09
Godina
2018
Stranica
68
Mentor
Ištoka Otković, Irena
Ključne riječi
uliv, analiza čvorišta, dužina uliva, simulacija prometa
(entering ramp, analysis of intersections, length of the entrance, traffic simulation)
Sažetak
Utjecaj pojedinih elemenata prometne infrastrukture na odvijanje prometa moguće je sagledati još u fazi projektiranja. Primjena računalnog modeliranja omogućava analizu postojećih elemenata cestovne mreže u uvjetima sadašnjih, ali i budućih prometnih zahtjeva. Simulacije prometa su alati koji se primjenjuju u prometnim analizama, planiranjima, projektiranjima, raznim znanstvenim istraživanjima, te vrednovanju varijantnih rješenja. Svaki problem se rješava unikatno i za provedbu bilo kojeg rješenja potrebno je posebno analizirati svaku lokaciju, te njene prostorne i prometne uvjete sagledati u cijelosti. Ideja diplomskog rada je provedba analize optimiranja dužine ulivnog traka brze gradske ceste primjenom simulacije prometa. Južna obilaznica grada Osijeka odabrana je lokacija analize, a promatrani su ulivni trakovi na čvorovima Čepinska i Trpimirova. Predmetni čvorovi su odabrani zbog najvećeg prosječnog godišnjeg dnevnog prometa na cijelom potezu obilaznice. U radu je korišten računalni program PTV VISSIM 10.0. Na temelju prikupljenih podataka snimanjem prometa u vršnim satima, dobiveni su ulazni podatci za postojeće stanje. Pomoću mikrosimulacijskog modela provedene su razne analize i dobiveni izlazni rezultati. Temeljem izlaznih rezultata donesen je zaključak o optimalnoj dužini ulivnog traka brze gradske ceste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Irena Ištoka Otković
(mentor)