Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 969082

Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju


Vlah, Nataša; Grbić, Sanja
Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju // Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih / Đević, Rajka ; Gutvajn, Nikoleta (ur.).
Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 75-93


CROSBI ID: 969082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju
(How teachers in Croatia evaluate their own practice in teaching students with behavioral difficulties)

Autori
Vlah, Nataša ; Grbić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih

Urednik/ci
Đević, Rajka ; Gutvajn, Nikoleta

Izdavač
Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Beograd

Godina
2018

Raspon stranica
75-93

ISBN
978-86-7447-140-1

Ključne riječi
inicijalno i cjeloživotno obrazovanje ; inkluzija ; kompetencije učitelja ; razredna i predmetna nastava ; učenici s problemima u ponašanju
(Initial and lifelong learning ; inclusion ; teacher competences ; class and subject teaching ; students with behavioral problems)

Sažetak
Pripremljenost nastavnika za odgoj i obrazovanje različitih učenika pa tako i učenika s problemima u ponašanju jedan je od ključnih elemenata učenikovog uspješnog uključivanja u odgojno-obrazovni proces i socijalnu integraciju. Cilj rada je bio utvrditi samoprocijenjenu zastupljenost nekih elemenata inkluzivnog poučavanja učenika s problemima u ponašanju kod nastavnika u Hrvatskoj s posebnim interesom na utvrđivanje razlika u elementima inkluzivnog poučavanja između razredne i predmetne nastave. Nastavnici (N=1026 ; Mdob=43 ; 14%muški. ; 53%razredna) su u 125 osnovnih škola anonimno i dobrovoljno samoprocjenjivali rad sa 1383 učenika za koje su prethodno detektirali probleme u ponašanju. Pohvaljivanje i poticaji kao i sveobuhvatnost komunikacije u poučavanju se primjenjuje vrlo često i pozitivno je povezano. Oba postupka su značajno češća kod nastavnika razredne nego kod nastavnika predmetne nastave. Nema razlike između dvije grupe nastavnika u prilagođenom vrednovanju koje je kod svih nastavnika nisko. Implikacije se odnose na preporuke kvalitetnije pripremljenosti predmetnih nastavnika za rad s učenicima s problemima u ponašanju i kvalitetnijeg obrazovanja svih nastavnika u Hrvatskoj po pitanju primjerenog i formativnog vrednovanja učenika s problemima.

Izvorni jezik
Ostalo

Napomena
Tekst predstavlja rezultat rada na projektu Razine rizika za probleme u ponašanju djece rane razvojne dobi i stručne intervencije (br. 13.10.2.2.03) koji financira Sveučilište u Rijeci



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Nataša Vlah (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.ipisr.org.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Vlah, Nataša; Grbić, Sanja
Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju // Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih / Đević, Rajka ; Gutvajn, Nikoleta (ur.).
Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 75-93
Vlah, N. & Grbić, S. (2018) Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju. U: Đević, R. & Gutvajn, N. (ur.) Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih. Beograd, Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, str. 75-93.
@inbook{inbook, author = {Vlah, Nata\v{s}a and Grbi\'{c}, Sanja}, year = {2018}, pages = {75-93}, keywords = {inicijalno i cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, inkluzija, kompetencije u\v{c}itelja, razredna i predmetna nastava, u\v{c}enici s problemima u pona\v{s}anju}, isbn = {978-86-7447-140-1}, title = {Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u pou\v{c}avanju u\v{c}enika sa te\v{s}ko\'{c}ama u pona\v{s}anju}, keyword = {inicijalno i cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, inkluzija, kompetencije u\v{c}itelja, razredna i predmetna nastava, u\v{c}enici s problemima u pona\v{s}anju}, publisher = {Institut za pedagogijska istra\v{z}ivanja Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Beograd} }
@inbook{inbook, author = {Vlah, Nata\v{s}a and Grbi\'{c}, Sanja}, year = {2018}, pages = {75-93}, keywords = {Initial and lifelong learning, inclusion, teacher competences, class and subject teaching, students with behavioral problems}, isbn = {978-86-7447-140-1}, title = {How teachers in Croatia evaluate their own practice in teaching students with behavioral difficulties}, keyword = {Initial and lifelong learning, inclusion, teacher competences, class and subject teaching, students with behavioral problems}, publisher = {Institut za pedagogijska istra\v{z}ivanja Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Beograd} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font