Pregled bibliografske jedinice broj: 968989
Usluge Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u radu s poslodavcima
Usluge Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u radu s poslodavcima // 14. međunarodni stručni skup o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom: Zapošljavanje za sve / Držaić, Josip (ur.).
Zagreb: OSVIT, 2018. str. 47-55 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 968989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usluge Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u radu s poslodavcima
(Services of the Croatian Employment Service for Employers)
Autori
Perin, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
14. međunarodni stručni skup o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom: Zapošljavanje za sve
/ Držaić, Josip - Zagreb : OSVIT, 2018, 47-55
ISBN
978-953-58989-2-4
Skup
14. međunarodni stručni skup o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.10.2018. - 26.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Hrvatski zavod za zapošljavanje, tržište rada, poslodavci
(Croatian Employment Service, Labour market, Employers)
Sažetak
Temeljna uloga Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ) je pružiti što bolje usluge korisnicima, prvenstveno nezaposlenim osobama i poslodavcima, ali i drugim institucijama u okruženju. Usluge se kreiraju na temelju prepoznate potrebe korisnika te u partnerstvu s drugim dionicima na tržištu rada. Posebna pozornost posvećuje se radu s poslodavcima te kreiranju usluga kojima se olakšavaju procesi na tržištu rada, posebice zapošljavanje. Uslijed promjena koje se događaju na tržištu rada te sve većeg nedostatka radne snage, HZZ konstantno razvija i unaprjeđuje usluge namijenjene poslodavcima kako bi im se što prije osigurala adekvatna i kvalitetna radna snaga te olakšalo poslovanje. Kako bi prepoznala potrebe te mogla kreirati i pružati najbolje usluge, HZZ nastoji biti organizacija koja uči i prilagođava se stalnim promjenama kroz konstantno unaprjeđenje znanja i vještina svojih zaposlenika te prilagođavanju stalnim promjenama na tržištu rada. Praćenje opsega i kvalitete usluga HZZ prati putem Ankete poslodavaca te upitnika o zadovoljstvu korisnika uslugama HZZ-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti