Pregled bibliografske jedinice broj: 968890
Pravna zaštita privatnih (trgovačkih) maraka
Pravna zaštita privatnih (trgovačkih) maraka // Zbornik radova 2.međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Izazovi današnjice – Turizam i lokalni razvoj“
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2015. str. 513-521 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 968890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravna zaštita privatnih (trgovačkih) maraka
(Legal protection of private (commercial) labels)
Autori
Ćupurdija, Milorad ; Zlatović, Dragan, Marčić, Katica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 2.međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Izazovi današnjice – Turizam i lokalni razvoj“
/ - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2015, 513-521
ISBN
978-953-7566-16-6
Skup
2.međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Izazovi današnjice – Turizam i lokalni razvoj“
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 01.10.2015. - 03.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
privatne marke, trgovačke marke, žig, nelojalna konkurencija
(private labels, commercial labels, trademark, unfair competition)
Sažetak
U ovom radu istražuje se teoretski okvir privatnih (trgovačkih) maraka u suvremenim tržišnim uvjetima, s naglaskom na pravnu zaštitu takvih znakova razlikovanja ovisno o tome jesu li registrirani ili ne. Privatne marke su marke u portfelju trgovaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda kojima će marka biti dodijeljena, pa se često nazivaju trgovačkim markama. Kao žig može se zaštititi svaki znak koji se može grafički prikazati, osobito riječi, uključujući osobna imena, crteže, slova, brojke, oblike proizvoda ili njihova pakiranja, trodimenzijske oblike, boje, kao i kombinacije svih naprijed navedenih znakova, pod uvjetom da su prikladni za razlikovanje proizvoda ili usluga jednoga poduzetnika od proizvoda ili usluga drugoga poduzetnika. Nakon stjecanja prava na žig titular privatne marke ima isključivo pravo upotrebljavati zaštićeno pravo uključujući građanskopravnu zaštitu od povrede žiga. S druge strane, zaštita neregistriranih privatnih marki ostvaruje se u sklopu propisa o nelojalnoj konkurenciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo