Pregled bibliografske jedinice broj: 968826
Informalno učenje za održivi razvoj
Informalno učenje za održivi razvoj // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 83-91 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 968826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informalno učenje za održivi razvoj
(Informal learning for sustainable development)
Autori
Rogić, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
/ Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana - Zadar : Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017, 83-91
ISBN
978-953-331-154-8
Skup
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; kompetencije ; obrazovanje ; odgoj
(competence ; education ; lifelong learning ; upbringing)
Sažetak
Još od održavanja svjetskog skupa o zaštiti okoliša u Rio de Janeiru 1992. godine obrazovanje je prepoznato kao jedno od puteva za postizanje održivog razvoja. Jedino se obrazovanjem i učenjem može postići mijenjanje svijesti ljudi o održivom razvoju kao svjetski relevantnoj temi u prostornom i generacijskom pogledu. S jedne se strane nameće pitanje u kojoj mjeri školski sustavi pružaju pravovremeno i adekvatno znanje za postojeće ekonomske, društvene, ekološke i kulturne potrebe. S druge strane, pitanje je kako među tehnološkim dostignućima i brzorastućom količinom informacija odabrati održiva rješenja. Stoga se ovaj rad bavi informalnim oblicima učenja i obrazovanja i njihovom ulogom u stjecanju kompetencija za održivi razvoj. Doprinos informalnih procesa učenja i stjecanje implicitnog znanja je neupitan i događa se svim uzrastima u svim njihovim životnim područjima. Iz tog razloga nužno je rasvijetliti taj doprinos jer održivi razvoj kao vrijednost nadilazi političke težnje i poziva na odgovornost od najviših supranacionalnih instanci preko državnih i regionalnih predstavnika do svakoga građanina svijeta pojedinačno. To podrazumijeva mijenjanje kulture učenja i življenja počevši od svakodnevne razine, uključivanjem i osvještavanjem informalnog učenja s održivim razvojem kao glavnom idejom vodiljom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija