Pregled bibliografske jedinice broj: 968584
Analiza zadovoljstva društvenom opremljenošću na primjeru dostupnosti do obrazovnih objekata grada Zadra
Analiza zadovoljstva društvenom opremljenošću na primjeru dostupnosti do obrazovnih objekata grada Zadra // Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia, 28 (2018), 325-342 doi:10.19233/ASHS.2018.22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 968584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza zadovoljstva društvenom opremljenošću na primjeru dostupnosti do obrazovnih objekata grada Zadra
(Analysis of satisfaction with social equipement on the case of accessibility to educational facilities in the city of Zadar)
Autori
Šiljeg, Silvija ; Šiljeg, Ante ; Mrđen, Snježana
Izvornik
Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia (1408-5348) 28
(2018);
325-342
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društvena opremljenost i dostupnost ; obrazovni objekti ; grad Zadar ; indikator
(public facilities and services availability ; educational institutions ; city of Zadar ; indicator)
Sažetak
Cilj istraživanja je bio prikazati novu metodologiju koja se temelji na novonastalim varijablama na temelju kojih je razvijen indikator zadovoljstva društvenom opremljenošću u gradu Zadru (studija slučaja). Za provjeru točnosti modela korištena je varijabla dostupnosti do obrazovnih objekata. Prostorno- geografske analize su izvedene pomoću GIS-a i statističkih metoda. Istraživanje je provedeno na lokalnoj razini (statistički krug), na temelju subjektivnih i objektivnih pokazatelja. Za subjektivne varijable korištena je anketna, a za objektivne popis stanovništva (2011).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus