Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 968571

Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike


Čulina, Boris; Vitaljić, Sanja
Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (2018), 74; 15-19 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 968571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike
(Qualitative, Analytic and Numeric Approach in Mathematics Education)

Autori
Čulina, Boris ; Vitaljić, Sanja

Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 19 (2018), 74; 15-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kvalitativno rješavanje ; analitičko rješavanje ; numeričko rješavanje ; matematički software
(qualitative solution ; analytic solution ; numeric solution ; mathematics software)

Sažetak
U našem sustavu poučavanja matematike dominira analitički pristup, dok je zanemaren kvalitativni i numerički pristup. To ima negativne posljedice za ispravan matematički razvoj učenika. Ograničava mu se pristup rješavanju problema i opseg problema koje može riješiti. Gledano konceptualno, učenik ne razvija kvalitativan način razmišljanja i ne usvaja bitne ideje numeričke matematike. Kvalitativan i numerički pristup podrazumijevaju odgovarajući software, što dodatno potencira nužnost uvođenja adekvatnog matematičkog softwarea u nastavu matematike. Na primjeru rješavanja jednadžbi pokazana je prednost izbalansiranog kvalitativnog, analitičkog i numeričkog pristupa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica

Profili:

Avatar Url Boris Čulina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Čulina, Boris; Vitaljić, Sanja
Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (2018), 74; 15-19 (domaća recenzija, članak, stručni)
Čulina, B. & Vitaljić, S. (2018) Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike. Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (74), 15-19.
@article{article, author = {\v{C}ulina, Boris and Vitalji\'{c}, Sanja}, year = {2018}, pages = {15-19}, keywords = {kvalitativno rje\v{s}avanje, analiti\v{c}ko rje\v{s}avanje, numeri\v{c}ko rje\v{s}avanje, matemati\v{c}ki software}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {19}, number = {74}, issn = {1332-3008}, title = {Kvalitativni, analiti\v{c}ki i numeri\v{c}ki pristup u nastavi matematike}, keyword = {kvalitativno rje\v{s}avanje, analiti\v{c}ko rje\v{s}avanje, numeri\v{c}ko rje\v{s}avanje, matemati\v{c}ki software} }
@article{article, author = {\v{C}ulina, Boris and Vitalji\'{c}, Sanja}, year = {2018}, pages = {15-19}, keywords = {qualitative solution, analytic solution, numeric solution, mathematics software}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {19}, number = {74}, issn = {1332-3008}, title = {Qualitative, Analytic and Numeric Approach in Mathematics Education}, keyword = {qualitative solution, analytic solution, numeric solution, mathematics software} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font