Pregled bibliografske jedinice broj: 968571
Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike
Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 19 (2018), 74; 15-19 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 968571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativni, analitički i numerički pristup u nastavi matematike
(Qualitative, Analytic and Numeric Approach in Mathematics Education)
Autori
Čulina, Boris ; Vitaljić, Sanja
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 19
(2018), 74;
15-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kvalitativno rješavanje ; analitičko rješavanje ; numeričko rješavanje ; matematički software
(qualitative solution ; analytic solution ; numeric solution ; mathematics software)
Sažetak
U našem sustavu poučavanja matematike dominira analitički pristup, dok je zanemaren kvalitativni i numerički pristup. To ima negativne posljedice za ispravan matematički razvoj učenika. Ograničava mu se pristup rješavanju problema i opseg problema koje može riješiti. Gledano konceptualno, učenik ne razvija kvalitativan način razmišljanja i ne usvaja bitne ideje numeričke matematike. Kvalitativan i numerički pristup podrazumijevaju odgovarajući software, što dodatno potencira nužnost uvođenja adekvatnog matematičkog softwarea u nastavu matematike. Na primjeru rješavanja jednadžbi pokazana je prednost izbalansiranog kvalitativnog, analitičkog i numeričkog pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika