Pregled bibliografske jedinice broj: 968567
JE LI NULA PRIRODAN BROJ? I JOŠ NEKA DOBRA PITANJA NA KOJA U NASTAVI MATEMATIKE NIJE DAN DOBAR ODGOVOR
JE LI NULA PRIRODAN BROJ? I JOŠ NEKA DOBRA PITANJA NA KOJA U NASTAVI MATEMATIKE NIJE DAN DOBAR ODGOVOR // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 18 (2017), 72; 34-57 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 968567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
JE LI NULA PRIRODAN BROJ? I JOŠ NEKA DOBRA PITANJA NA KOJA U NASTAVI MATEMATIKE NIJE DAN DOBAR ODGOVOR
(Is Zero a Natural Number? And Some Other Good Questions Without Good Answer in Mathematics Education)
Autori
Čulina, Boris ; Paič, Gordana ; Bošnjak, Željko
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 18
(2017), 72;
34-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nula ; razlomak ; decimalni broj ; vektor ; sličnost ; linearna funkcija
(zero ; fraction ; decimal number ; vector ; similar figures ; linear function)
Sažetak
U članku su razmatrana neka pitanja na koja u nastavi matematike nisu dani dovoljno dobri odgovori: Je li nula prirodni broj? Ima li razlike između razlomaka i racionalnih brojeva? Je li vektor usmjerena dužina? Što je sličnost? Je li funkcija f(x) = ax + b linearna ili afina funkcija? Svako pitanje ilustrira jedan tip problema kojemu u nastavi matematike treba na ispravan način pristupiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika