Pregled bibliografske jedinice broj: 968550
POJAM FUNKCIJE U NASTAVI MATEMATIKE– PRIJEDLOZI ZA RAZMATRANJE
POJAM FUNKCIJE U NASTAVI MATEMATIKE– PRIJEDLOZI ZA RAZMATRANJE // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2014), 58; 22-30 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 968550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POJAM FUNKCIJE U NASTAVI MATEMATIKE– PRIJEDLOZI ZA RAZMATRANJE
(The Concept of Function in Mathematics Education - Proposals for Consideration)
Autori
Čulina, Boris ; Vitaljić, Sanja
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 15
(2014), 58;
22-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
pojam funkcije ; nastava matematike
(the concept of function ; mathematics education)
Sažetak
U članku je ukratko opisana važnost pojma funkcije u modernoj matematici, kao i važnost njegova usvajanja u procesu matematičkog obrazovanja. Analizirana je obrada pojma funkcije u našem sustavu obrazovanja u osnovnoj i srednjoj školi, i dan kratak osvrt na visoko obrazovanje. Zaključak je da je pojam funkcije nedovoljno i neadekvatno obrađen, pa su dani prijedlozi za poboljšanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika