Pregled bibliografske jedinice broj: 968514
Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC
Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC // Destinacijske menadžment kompanije: razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 49-60
CROSBI ID: 968514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Receptivna turistička agencija kao destinacijska menadžment kompanija (Destination management company) - DMC
(Receptive Tourist Agency as Destination Management Company - DMC)
Autori
Trezner, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Destinacijske menadžment kompanije: razumijevanje poslovanja i uspješni marketing
Urednik/ci
Stanić, Maja
Izdavač
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
49-60
ISBN
978-953-9-94351-4
Ključne riječi
receptivna turistička agencija, destinacijska menadžment kompanija
(receptive tourist agency, destination management company)
Sažetak
Destinacijska menadžment kompanija je poduzeće koje koristi svoje opsežno poznavanje lokalnih turističkih resursa, posjeduje stručno osoblje i ima dostupne druge potrebne resurse za osmišljavanje i realizaciju usluga vezanih uz putovanje, boravak i različite aktivnosti u turističkoj destinaciji. Kako nastupaju u svoje ime, destinacijske menadžment agencije samostalno ostvaruju širi opseg funkcija u destinaciji (tržištu ponude) i na tržištu potražnje. Objedinjavajući jednostavne turističke proizvode u one složene (izlet, paket aranžmane, događanja), destinacijske menadžment kompanije stvaraju i dodatnu vrijednost ukupne ponude destinacije, a time privlače i nove segmente tržišta. Korist za kupce je u znanju destinacijske menadžment kompanije o lokalnim proizvodima, kvaliteti usluge i pouzdanosti. Potreba za uslugama destinacijske menadžment kompanije raste proporcionalno s geografskom udaljenosti destinacije, složenosti tražene usluge, zahtjevnosti krajnjeg korisnika usluge, specifičnosti teme uz koju je usluga vezana, rizicima i odgovornostima koji se pojavljuju u pružanju usluge, mogućim smetnjama ili zaprekama u korištenju usluge, jedinstvenosti i originalnosti usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Profili:
Branko Avakumović
(autor)
Dragan Magaš
(autor)
Maja Stanić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Mili Razović
(autor)
Sanda Čorak
(autor)