Pregled bibliografske jedinice broj: 968506
Destinacijske menadžment kompanije i ruralni turizam
Destinacijske menadžment kompanije i ruralni turizam // 2 hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem: zbornik radova / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 461-468 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 968506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Destinacijske menadžment kompanije i ruralni turizam
(Destination Management Companies and Rural Tourism)
Autori
Trezner, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
2 hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem: zbornik radova
/ Katica, Dijana - Zagreb : Hrvatski farmer, 2010, 461-468
ISBN
978-953-6387-08-3
Skup
2 hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 21.04.2010. - 25.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
destinacijski menadžment, destinacijska menadžment kompanija, tržište posebnih interesa, ruralni turizam, turistički proizvod
(destination management, destination management companies, special interest market, rural tourism, tourist product)
Sažetak
Destinacijski menadžment postaje pojam o kojem se u kontekstu suvremenog turizma sve više govori. Međutim, često ostaje nejasno koje funkcije destinacijskog menadžmenta trebaju preuzeti pojedini subjekti. Naročito ostaje maglovito što je uloga destinacijskih menadžment organizacija, a što destinacijskih menadžment kompanija. Nije rijedak slučaj da se ovi pojmovi poistovjećuju, zamjenjuju ili da se uloga destinacijskih menadžment kompanija zanemaruje. Greške koje tako nastaju u teorijskom razmatranju problema i nisu strašne, ali kada se radi o praksi one mogu imati dugoročne posljedice na razvoj turizma u nekoj turističkoj destinaciji. Istovremeno, zbog sve izraženije diverzifikacije turističkog proizvoda i segmentacije turističkog tržišta, pojedine vrste turizma dijele se na različite oblike i prilagođavaju se potrebama potrošača iz različitih tržišnih niša. Zato tradicionalna podjela turizma na vrste i oblike gubi smisao svoje konačnosti i pojava brojnih i različitih aktivnosti kojima se turisti žele baviti na turističkom putovanju formirala je dio turističkog tržišta kojeg poznajemo pod imenom tržište posebnih interesa. Sve ranije rečeno jednako utječe i u budućnosti će utjecati i na ruralni turizam. Ne ulazeći u problematiku rada destinacijskih menadžment organizacija u ruralnom prostoru, u ovom radu posebna pažnja se usmjerava na pozicioniranje destinacijskih menadžment kompanija i njihovu ulogu u razvoju turističkih proizvoda u ruralnom prostoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA