Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 968470

Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja


Matijević, Milan
Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja // Banjalučki novembarski susreti 2018. / Mikanović, Brane (ur.).
Banja Luka: Filozofski fakultet u Banja Luci, 2018. str. 38-39 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 968470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja
(The importance of identification and pedagogical treatment of gifted students in the art area at the beginning of compulsory education)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni

Izvornik
Banjalučki novembarski susreti 2018. / Mikanović, Brane - Banja Luka : Filozofski fakultet u Banja Luci, 2018, 38-39

ISBN
978-99976-38-12-0

Skup
Banjalučki novembarski susreti 2018

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 16.11.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
individualizovana nastava, muzička inteligencija, poticajna obrazovna sredina, prostorna inteligencija, teorije višestrukih inteligencija,
(individualized teaching, music intelligence, stimulating educational environment, spatial intelligence, multiple intelligence theory,)

Sažetak
Vaspitanje je međuljudski odnos koji treba omogućiti optimalno ostvarivanje individualnih mogućnosti svake ljudske jedinke. Ovakva definicija ističe važnost fizičkog i socijalnog okruženja za razvoj svakog djeteta. Učenici jednog razrednog odjeljenja razlikuju se po predispozicijama i mogućnostima u različitim područjima razvoja. Ne postoji apsolutno netalentovano dijete u školi. Osnovna škola treba stvarati uslove za zadovoljavanje razvojnih potreba svakog učenika. To će moći ako u školi i školskom okruženju postavi opremu i uredi okruženje u kojem će svako dijete pronaći nešto za zadovoljavanje svojih razvojnih potreba. Imaju li smisla pitanje: Tko je najbolji učenik u razredu ili u školi? Postoji li najbolji učenik u razredu (u školi)? Po kojim varijablama se određuje „najbolji učenik“? Koje su zadaće učitelja u odnosu na takve učenike ako ih je po nekim varijablama identificiramo? U ovom radu bavimo se proučavanjem spremnosti učitelja i osnovne škole za stvaranje uslova za identifikovanje i razvijanje prostorne i glazbene inteligencije osnovnoškolskih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja // Banjalučki novembarski susreti 2018. / Mikanović, Brane (ur.).
Banja Luka: Filozofski fakultet u Banja Luci, 2018. str. 38-39 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, znanstveni)
Matijević, M. (2018) Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja. U: Mikanović, B. (ur.)Banjalučki novembarski susreti 2018..
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Mikanovi\'{c}, B.}, year = {2018}, pages = {38-39}, keywords = {individualizovana nastava, muzi\v{c}ka inteligencija, poticajna obrazovna sredina, prostorna inteligencija, teorije vi\v{s}estrukih inteligencija,}, isbn = {978-99976-38-12-0}, title = {Va\v{z}nost identifikacije i pedago\v{s}ki tretman darovitih u\v{c}enika u umjetni\v{c}kom podru\v{c}ju na po\v{c}etku obveznog \v{s}kolovanja}, keyword = {individualizovana nastava, muzi\v{c}ka inteligencija, poticajna obrazovna sredina, prostorna inteligencija, teorije vi\v{s}estrukih inteligencija,}, publisher = {Filozofski fakultet u Banja Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Mikanovi\'{c}, B.}, year = {2018}, pages = {38-39}, keywords = {individualized teaching, music intelligence, stimulating educational environment, spatial intelligence, multiple intelligence theory,}, isbn = {978-99976-38-12-0}, title = {The importance of identification and pedagogical treatment of gifted students in the art area at the beginning of compulsory education}, keyword = {individualized teaching, music intelligence, stimulating educational environment, spatial intelligence, multiple intelligence theory,}, publisher = {Filozofski fakultet u Banja Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font