Pregled bibliografske jedinice broj: 968470
Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja
Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja // Banjalučki novembarski susreti 2018. / Mikanović, Brane (ur.).
Banja Luka: Filozofski fakultet u Banja Luci, 2018. str. 38-39 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 968470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja
(The importance of identification and pedagogical treatment of gifted students in the art area at the beginning of compulsory education)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni
Izvornik
Banjalučki novembarski susreti 2018.
/ Mikanović, Brane - Banja Luka : Filozofski fakultet u Banja Luci, 2018, 38-39
ISBN
978-99976-38-12-0
Skup
Banjalučki novembarski susreti 2018
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 16.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
individualizovana nastava, muzička inteligencija, poticajna obrazovna sredina, prostorna inteligencija, teorije višestrukih inteligencija,
(individualized teaching, music intelligence, stimulating educational environment, spatial intelligence, multiple intelligence theory,)
Sažetak
Vaspitanje je međuljudski odnos koji treba omogućiti optimalno ostvarivanje individualnih mogućnosti svake ljudske jedinke. Ovakva definicija ističe važnost fizičkog i socijalnog okruženja za razvoj svakog djeteta. Učenici jednog razrednog odjeljenja razlikuju se po predispozicijama i mogućnostima u različitim područjima razvoja. Ne postoji apsolutno netalentovano dijete u školi. Osnovna škola treba stvarati uslove za zadovoljavanje razvojnih potreba svakog učenika. To će moći ako u školi i školskom okruženju postavi opremu i uredi okruženje u kojem će svako dijete pronaći nešto za zadovoljavanje svojih razvojnih potreba. Imaju li smisla pitanje: Tko je najbolji učenik u razredu ili u školi? Postoji li najbolji učenik u razredu (u školi)? Po kojim varijablama se određuje „najbolji učenik“? Koje su zadaće učitelja u odnosu na takve učenike ako ih je po nekim varijablama identificiramo? U ovom radu bavimo se proučavanjem spremnosti učitelja i osnovne škole za stvaranje uslova za identifikovanje i razvijanje prostorne i glazbene inteligencije osnovnoškolskih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija