Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 968437

Prikriveno medijsko oglašavanje preko trgovaĉkih društava u vlasništvu jedinica lokalne samouprave


Zlatović, Dragan; Debak, Andrea
Prikriveno medijsko oglašavanje preko trgovaĉkih društava u vlasništvu jedinica lokalne samouprave // Zbornik radova 4.međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2014. str. 668-681 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 968437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikriveno medijsko oglašavanje preko trgovaĉkih društava u vlasništvu jedinica lokalne samouprave
(COVERED MEDIA ADVERTISING THROUGH TRADING COMPANIES OWNED BY THE LOCAL SELF-GOVERNMENT UNITS)

Autori
Zlatović, Dragan ; Debak, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 4.međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave" / - Vukovar : Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2014, 668-681

ISBN
978-953-7734-09-1

Skup
4.Međunarodna konferencija "Razvoj javne uprave"

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.04.2014. - 26.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje, trgovačko društvo, jedinica lokalne samoupravne
(covered advertising, trading company, local/regional self-government unit)

Sažetak
Prema pozitivnim hrvatskim propisima jedinice lokalne i podruĉne(regionalne) samouprave mogu biti osnivaĉi odnosno vlasnici nekog medija, odnosno trgovaĉko društvo ĉiji su osnivaĉi moţe biti medijski nakladnik. Dakle, lokalne i podruĉne (regionalne) jedinice imaju pravo na vlastiti medij, ali istovremeno u hrvatskom zakonodavstvu ne postoji zakon koji ureĊuje postupak pokretanja medija od strane jedinica lokalne i podruĉne(regionalne) samouprave kao i sam primjereniji nadzor nad poslovanjem i informiranjem takvih medija. Nedostatak zakonskih odredbi prisutan je i po pitanju pruţatelja medijskih usluga koji je istovremeno i nakladnik i tijelo javne vlasti – obveznik Zakona o pravu na pristup informacijama. Istovremeno, politiĉko – medijske manipulacije su svakodnevna pojava na hrvatskom medijskom prostoru, najĉešće lokalnih politiĉara koji lokalne medije koriste kao osobno glasilo i kao sredstvo vlastite promidţbe, a radi nedostatka odgovarajućeg nadzora nad takvim medijima, za većinu prikrivenih oglasa najĉešće ne odgovara ni medijski nakladnik, a ni osoba koja se radi svojeg utjecaja okoristila medijem radi vlastitih interesa, pa ĉak i medijskim nakladnikom trgovaĉkim društvom ĉiji je osnivaĉ jedinica lokalne ili podruĉne(regionalne) samouprave. U ovom radu autori razmatraju ovu problematiku s aspekta de lege lata i de lege ferenda, upućujući na potrebu donošenja posebnog propisa koji bi onemogućio pojavu politiĉkih i medijskih manipulacija u ovim situacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Dragan Zlatović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zlatović, Dragan; Debak, Andrea
Prikriveno medijsko oglašavanje preko trgovaĉkih društava u vlasništvu jedinica lokalne samouprave // Zbornik radova 4.međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2014. str. 668-681 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Zlatović, D. & Debak, A. (2014) Prikriveno medijsko oglašavanje preko trgovaĉkih društava u vlasništvu jedinica lokalne samouprave. U: Zbornik radova 4.međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave".
@article{article, author = {Zlatovi\'{c}, Dragan and Debak, Andrea}, year = {2014}, pages = {668-681}, keywords = {prikriveno ogla\v{s}avanje, trgova\v{c}ko dru\v{s}tvo, jedinica lokalne samoupravne}, isbn = {978-953-7734-09-1}, title = {Prikriveno medijsko ogla\v{s}avanje preko trgova\^{c}kih dru\v{s}tava u vlasni\v{s}tvu jedinica lokalne samouprave}, keyword = {prikriveno ogla\v{s}avanje, trgova\v{c}ko dru\v{s}tvo, jedinica lokalne samoupravne}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Lavoslav Ru\v{z}i\v{c}ka u Vukovaru}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zlatovi\'{c}, Dragan and Debak, Andrea}, year = {2014}, pages = {668-681}, keywords = {covered advertising, trading company, local/regional self-government unit}, isbn = {978-953-7734-09-1}, title = {COVERED MEDIA ADVERTISING THROUGH TRADING COMPANIES OWNED BY THE LOCAL SELF-GOVERNMENT UNITS}, keyword = {covered advertising, trading company, local/regional self-government unit}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Lavoslav Ru\v{z}i\v{c}ka u Vukovaru}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font