Pregled bibliografske jedinice broj: 968424
Poticanje kreativnosti u školi kao pedagoški izazov
Poticanje kreativnosti u školi kao pedagoški izazov // Županijski stručni skup nastavnika vizualnih umjetnosti i dizajna
Zadar, Hrvatska, 2017. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 968424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u školi kao pedagoški izazov
(Creativity enhancement in school as a pedagogical challenge)
Autori
Buterin Mičić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Županijski stručni skup nastavnika vizualnih umjetnosti i dizajna
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
kreativnost, poticanje, škola, učenici, likovni odgoj
(creativity, encouragement, schools, students, art class)
Sažetak
Kako bi se djeca i mladi pripremili za život i rad u budućnosti, ostvarili vlastite stvaralačke potencijale te pridonijeli društvenom razvoju prepoznata je važnost kreativnosti kao potencijala kojeg je potrebno poticati i razvijati. Pored osobina i sposobnosti pojedinca, u razvoju kreativnosti važnu ulogu ima i socijalno okruženje u kojem se pojedinac nalazi kao i školsko okruženje. Poticanje kreativnog razvoja u školi predstavlja istinski pedagoški izazov koji se temelji na predodžbi učenika ne samo kao onih koji trebaju posjedovati i reproducirati određena predmetna znanja i vještine, već prvenstveno kao onih koji su sposobni stvari i ideje promatrati drugačije, pristupati im na novi način te izražavati vlastitu originalnost. Polazeći od navedenog, cilj predavanja je razmotriti i problematizirati ona pedagoška djelovanja učitelja i nastavnika koja mogu pridonijeti razvoju učeničkih dispozicija u kreativne sposobnosti općenito te u okviru nastave likovnog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija