Pregled bibliografske jedinice broj: 968395
Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika
Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 63 (2017), 2; 13-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 968395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika
(The Relationship Between Different Forms of Learning in Lifelong Education of Teachers)
Autori
Rogić, Ana Marija
Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 63
(2017), 2;
13-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
formalno učenje ; informalno učenje ; nastavnik ; refleksivno učenje ; samoupravljano učenje
(formal learning ; informal learning ; reflexive learning ; self-directed learning ; teacher)
Sažetak
Cjeloživotno obrazovanje općeprihvaćen je pojam suvremene obrazovne politike. U provedenom istraživanju polazi se od pretpostavke da su se njegovom operacionalizacijom i razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije iskristalizirali njegovi brojni oblici učenja koje je u sustavima obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja potrebno stalno osvještavati. Ako prilikom priprema za rad s učenicima nastavnikova ideja vodilja treba biti cjeloživotno obrazovanje, onda je pitanje u kojoj mjeri nastavnik, kao onaj koji neposredno na nastavnim satovima provodi obrazovnu politiku, osvještava i koristi se pojedinim oblicima cjeloživotnog obrazovanja. U istraživanju neki od njih stavljeni su u suodnos iz čega proizlazi rezultat prema kojem kod ispitanika prevladava formalno i neformalno učenje, dok informalno učenje uglavnom korelira sa samoupravljanim i refleksivnim učenjem. Dobiveni rezultati potiču na daljnja ispitivanja navika učenja nastavnika, jer je polazišno stajalište da, svakodnevno provodeći vrijeme s nastavnicima, učenici manje ili više svjesno usvajaju njihove pristupe naspram učenju i radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
- EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA
- Emerald Management Reviews database, United Kingdom
- Ulrich Serials Analysis System, USA
- Hrčak - Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske