Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 968395

Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika


Rogić, Ana Marija
Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 63 (2017), 2; 13-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 968395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika
(The Relationship Between Different Forms of Learning in Lifelong Education of Teachers)

Autori
Rogić, Ana Marija

Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 63 (2017), 2; 13-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
formalno učenje ; informalno učenje ; nastavnik ; refleksivno učenje ; samoupravljano učenje
(formal learning ; informal learning ; reflexive learning ; self-directed learning ; teacher)

Sažetak
Cjeloživotno obrazovanje općeprihvaćen je pojam suvremene obrazovne politike. U provedenom istraživanju polazi se od pretpostavke da su se njegovom operacionalizacijom i razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije iskristalizirali njegovi brojni oblici učenja koje je u sustavima obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja potrebno stalno osvještavati. Ako prilikom priprema za rad s učenicima nastavnikova ideja vodilja treba biti cjeloživotno obrazovanje, onda je pitanje u kojoj mjeri nastavnik, kao onaj koji neposredno na nastavnim satovima provodi obrazovnu politiku, osvještava i koristi se pojedinim oblicima cjeloživotnog obrazovanja. U istraživanju neki od njih stavljeni su u suodnos iz čega proizlazi rezultat prema kojem kod ispitanika prevladava formalno i neformalno učenje, dok informalno učenje uglavnom korelira sa samoupravljanim i refleksivnim učenjem. Dobiveni rezultati potiču na daljnja ispitivanja navika učenja nastavnika, jer je polazišno stajalište da, svakodnevno provodeći vrijeme s nastavnicima, učenici manje ili više svjesno usvajaju njihove pristupe naspram učenju i radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ana Marija Iveljić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rogić, Ana Marija
Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 63 (2017), 2; 13-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Rogić, A. (2017) Odnos različitih oblika učenja u cjeloživotnom obrazovanju nastavnika. Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 63 (2), 13-25.
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Ana Marija}, year = {2017}, pages = {13-25}, keywords = {formalno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje, nastavnik, refleksivno u\v{c}enje, samoupravljano u\v{c}enje}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {63}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Odnos razli\v{c}itih oblika u\v{c}enja u cjelo\v{z}ivotnom obrazovanju nastavnika}, keyword = {formalno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje, nastavnik, refleksivno u\v{c}enje, samoupravljano u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Ana Marija}, year = {2017}, pages = {13-25}, keywords = {formal learning, informal learning, reflexive learning, self-directed learning, teacher}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {63}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {The Relationship Between Different Forms of Learning in Lifelong Education of Teachers}, keyword = {formal learning, informal learning, reflexive learning, self-directed learning, teacher} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak - Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font