Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 968118

Korištenje poleđine računa kao marketinški alat


Ćutić, Darija; Senci, Vida
Korištenje poleđine računa kao marketinški alat // Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Miroslav, Mikota (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 69-80 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 968118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje poleđine računa kao marketinški alat
(Use of background of the bill as a marketing tool)

Autori
Ćutić, Darija ; Senci, Vida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Miroslav, Mikota - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2016, 69-80

Skup
20. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2016.

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 07.09.2016. - 10.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinški alati, račun, kupac, komunikacija prema kupcu, reklamna pozadina računa
(marketing tools, receipts, customer, customer communication, advertising background bills)

Sažetak
U ovom radu biti će prikazano i analizirano korištenje pozadine računa kao marketinškog alata. Uvođenjem fiskalnih blagajni 2013. godine u Hrvatskoj, račun je postao obavezan i sveprisutan u kupoprodaji. Samim time je otvorena mogućnost korištenja računa u svrhu promocije usluga ili proizvoda te lakše, jeftinije i efikasnije komunikacije prema samim kupcima. Opisano je kako se inovativno i jednostavno može koristiti pozadina računa za prenošenja novosti i informacija kupcu putem akcija i popusta te drugih načina promoviranja proizvoda, usluge, brenda ili tvrtke. U praktičnom dijelu provedena je anketa vezana uz korištenje pozadine računa kao marketinškog alata te usporedba s konvencionalnim marketinškim alatima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Darija Ćutić (autor)

Avatar Url Vida Senci (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ćutić, Darija; Senci, Vida
Korištenje poleđine računa kao marketinški alat // Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Miroslav, Mikota (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 69-80 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ćutić, D. & Senci, V. (2016) Korištenje poleđine računa kao marketinški alat. U: Miroslav, M. (ur.)Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić.
@article{article, author = {\'{C}uti\'{c}, Darija and Senci, Vida}, editor = {Miroslav, M.}, year = {2016}, pages = {69-80}, keywords = {marketin\v{s}ki alati, ra\v{c}un, kupac, komunikacija prema kupcu, reklamna pozadina ra\v{c}una}, title = {Kori\v{s}tenje pole\djine ra\v{c}una kao marketin\v{s}ki alat}, keyword = {marketin\v{s}ki alati, ra\v{c}un, kupac, komunikacija prema kupcu, reklamna pozadina ra\v{c}una}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {\'{C}uti\'{c}, Darija and Senci, Vida}, editor = {Miroslav, M.}, year = {2016}, pages = {69-80}, keywords = {marketing tools, receipts, customer, customer communication, advertising background bills}, title = {Use of background of the bill as a marketing tool}, keyword = {marketing tools, receipts, customer, customer communication, advertising background bills}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font