Pregled bibliografske jedinice broj: 968118
Korištenje poleđine računa kao marketinški alat
Korištenje poleđine računa kao marketinški alat // Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Miroslav, Mikota (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 69-80 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 968118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje poleđine računa kao marketinški alat
(Use of background of the bill as a marketing tool)
Autori
Ćutić, Darija ; Senci, Vida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 20. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
/ Miroslav, Mikota - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2016, 69-80
Skup
20. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2016.
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 07.09.2016. - 10.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinški alati, račun, kupac, komunikacija prema kupcu, reklamna pozadina računa
(marketing tools, receipts, customer, customer communication, advertising background bills)
Sažetak
U ovom radu biti će prikazano i analizirano korištenje pozadine računa kao marketinškog alata. Uvođenjem fiskalnih blagajni 2013. godine u Hrvatskoj, račun je postao obavezan i sveprisutan u kupoprodaji. Samim time je otvorena mogućnost korištenja računa u svrhu promocije usluga ili proizvoda te lakše, jeftinije i efikasnije komunikacije prema samim kupcima. Opisano je kako se inovativno i jednostavno može koristiti pozadina računa za prenošenja novosti i informacija kupcu putem akcija i popusta te drugih načina promoviranja proizvoda, usluge, brenda ili tvrtke. U praktičnom dijelu provedena je anketa vezana uz korištenje pozadine računa kao marketinškog alata te usporedba s konvencionalnim marketinškim alatima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu