Pregled bibliografske jedinice broj: 968028
Zavaravajuće oglašavanje
Zavaravajuće oglašavanje, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 968028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zavaravajuće oglašavanje
(Misleading advertising)
Autori
Zinaja, Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2018
Stranica
30
Mentor
Vujičić, Maja
Ključne riječi
oglašavanje, zavaravajuće oglašavanje, udruge za zaštitu potrošača, Zakon o zaštiti potrošača, zaštita potrošača
(advertising, misleading advertising, consumer associations, The Consumer Protection Act, consumer protection)
Sažetak
Oglašavanje je jedan od glavnih elemenata promocijskog miksa promoviranja proizvoda. Jedna je od primarnih djelatnosti trgovaca pri izbacivanju novog proizvoda na tržište. U ovom radu detaljnjije se pojašnjavaju pojmovi promocije, oglašavanja, zavaravajućeg oglašavanja i nepoštene poslovne prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija