Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 967726

KAKO MARKERI VJEROJATNOSTI UTJEČU NA STAV O BRENDU I NAMJERI KUPNJE KROZ KOLEKTIVISTIČKE ILI INDIVIDUALISTIČKE APELE


Kemeter, Katarina; Bušljeta Banks, Ivana
KAKO MARKERI VJEROJATNOSTI UTJEČU NA STAV O BRENDU I NAMJERI KUPNJE KROZ KOLEKTIVISTIČKE ILI INDIVIDUALISTIČKE APELE // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 4 (2013), 2; 7-17 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 967726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KAKO MARKERI VJEROJATNOSTI UTJEČU NA STAV O BRENDU I NAMJERI KUPNJE KROZ KOLEKTIVISTIČKE ILI INDIVIDUALISTIČKE APELE

Autori
Kemeter, Katarina ; Bušljeta Banks, Ivana

Izvornik
Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) 4 (2013), 2; 7-17

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
jezik ; markeri vjerojatnosti ; korisni/hedonički/privatni/zajednički ; kultura

Sažetak
Prvi dio rada daje uvid u općenitu tematiku kroz sekundarno istraživanje brojnih članaka, prelazeći preko promotivnog utjecaja na ponašanje potrošača s fokusom na važnost verbalne komponente u oglašavanju. Priča se o utjecaju jezika na društvenu moć ; o njegovoj klasifikaciji na snažan i slab jezik te se elaborira razlika između tih dviju kategorija. Kroz taj dio, uvodi se pojam markera vjerojatnosti te njihove učestalosti u oglašavanju kroz niz primjera iz nedavnih studija. Uz to, predstavljeni su faktori mogućeg utjecaja na učinak markera vjerojatnosti. To uključuje utjecaj karakteristika proizvoda kroz korisne/hedoničke te privatne/zajedničke proizvode. Nakon toga je objašnjen međukulturalni utjecaj na općenit, individualan način te temeljem osobina. Unutar tog dijela, prijašnji rezultati istraživanja ukazuju na novine i stvaraju dodatne razloge za ovaj rad. Na kraju prvog dijela definirano je glavno pitanje istraživanja zajedno s podupirujućim hipotezama. Drugi dio obuhvaća primarno istraživanje počevši sa pred-testovima koji su vazni za ekstrakciju proizvoda/usluga važnih za kasniji dizajn glavnih anketa. Distribuirane su dvije ankete: oglašavanja privatnih/zajedničkih i hedoničkih/korisnih proizvoda. Ankete su prosljeđene putem interneta. Uzorak je definiran na temelju demografije i kvantitete koju zahtjeva faktorijalni dizajn. Skale koje su korištene unutar anketa, opravdane su prijašnjim istraživanjima koja su pokazala značajne rezultate. U četvrtom dijelu, objašnjeni su rezultati za obje vrste klasifikacije proizvoda (privatni/zajednički, hedonički/korisni). Na kraju rada, raspravlja se o implikacijama za menadžere. Na završetku, spomenuta su ograničenja istraživanja zajedno sa preporukama za buduća koja tek slijede.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Bušljeta Banks (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kemeter, Katarina; Bušljeta Banks, Ivana
KAKO MARKERI VJEROJATNOSTI UTJEČU NA STAV O BRENDU I NAMJERI KUPNJE KROZ KOLEKTIVISTIČKE ILI INDIVIDUALISTIČKE APELE // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 4 (2013), 2; 7-17 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Kemeter, K. & Bušljeta Banks, I. (2013) KAKO MARKERI VJEROJATNOSTI UTJEČU NA STAV O BRENDU I NAMJERI KUPNJE KROZ KOLEKTIVISTIČKE ILI INDIVIDUALISTIČKE APELE. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 4 (2), 7-17.
@article{article, author = {Kemeter, Katarina and Bu\v{s}ljeta Banks, Ivana}, year = {2013}, pages = {7-17}, keywords = {jezik, markeri vjerojatnosti, korisni/hedoni\v{c}ki/privatni/zajedni\v{c}ki, kultura}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {KAKO MARKERI VJEROJATNOSTI UTJE\v{C}U NA STAV O BRENDU I NAMJERI KUPNJE KROZ KOLEKTIVISTI\v{C}KE ILI INDIVIDUALISTI\v{C}KE APELE}, keyword = {jezik, markeri vjerojatnosti, korisni/hedoni\v{c}ki/privatni/zajedni\v{c}ki, kultura} }
@article{article, author = {Kemeter, Katarina and Bu\v{s}ljeta Banks, Ivana}, year = {2013}, pages = {7-17}, keywords = {jezik, markeri vjerojatnosti, korisni/hedoni\v{c}ki/privatni/zajedni\v{c}ki, kultura}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {KAKO MARKERI VJEROJATNOSTI UTJE\v{C}U NA STAV O BRENDU I NAMJERI KUPNJE KROZ KOLEKTIVISTI\v{C}KE ILI INDIVIDUALISTI\v{C}KE APELE}, keyword = {jezik, markeri vjerojatnosti, korisni/hedoni\v{c}ki/privatni/zajedni\v{c}ki, kultura} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font