Pregled bibliografske jedinice broj: 967389
Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja
Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja // Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18
Opatija, Hrvatska, 2006. str. 217-222 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 967389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja
(Pedagogical values of the e-learning knowledge assessment)
Autori
Tomljanović, Jasminka ; Kaluža, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18
/ - , 2006, 217-222
Skup
Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.06.2006. - 07.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
online nastava ; ispitivanje ; ocjenjivanje ; pedagoški aspekti
(online lectures ; examination ; evaluation ; pedagogical aspects)
Sažetak
Klasična provjera znanja pokazala je do sada nekoliko bitnih nedostataka ; nedostaci takve provjere znanja manifestiraju se u nedovoljnoj objektivnosti, nezadovoljavanju različitih "tipova" ispitanika, utjecaju niza objektivnih čimbenika, neracionalnom iskorištenosti vremena obzirom na povećani broj ispitanika i niza drugih nedostataka. Postojeći tradicionalni koncepti provjere znanja više ne mogu zadovoljiti današnje potrebe obrazovanja te je nužno izvršiti određene promjene i inovirati ovaj, posebno složen dio obrazovnog procesa. Jedna od mogućnosti je primjena IT u provjeri znanja. Danas postoji čitav niz e-learning alata sa integriranim sustavima provjere znanja. Nemogućnost široke primjene takvih alata nije samo u njihovom relativno kratkom postojanju, nego i nezadovoljavanju osnovnih pedagoških koncepata evaluacije. Ovim radom će se pokazati moguće ideje usklađivanja postojećih pedagoški propisanih evaluacijskih aspekata sa postojećom ili novom IT tehnologijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci