Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 967389

Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja


Tomljanović, Jasminka; Kaluža, Marin
Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja // Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18
Opatija, Hrvatska, 2006. str. 217-222 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 967389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja
(Pedagogical values of the e-learning knowledge assessment)

Autori
Tomljanović, Jasminka ; Kaluža, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18 / - , 2006, 217-222

Skup
Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.06.2006. - 07.06.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
online nastava ; ispitivanje ; ocjenjivanje ; pedagoški aspekti
(online lectures ; examination ; evaluation ; pedagogical aspects)

Sažetak
Klasična provjera znanja pokazala je do sada nekoliko bitnih nedostataka ; nedostaci takve provjere znanja manifestiraju se u nedovoljnoj objektivnosti, nezadovoljavanju različitih "tipova" ispitanika, utjecaju niza objektivnih čimbenika, neracionalnom iskorištenosti vremena obzirom na povećani broj ispitanika i niza drugih nedostataka. Postojeći tradicionalni koncepti provjere znanja više ne mogu zadovoljiti današnje potrebe obrazovanja te je nužno izvršiti određene promjene i inovirati ovaj, posebno složen dio obrazovnog procesa. Jedna od mogućnosti je primjena IT u provjeri znanja. Danas postoji čitav niz e-learning alata sa integriranim sustavima provjere znanja. Nemogućnost široke primjene takvih alata nije samo u njihovom relativno kratkom postojanju, nego i nezadovoljavanju osnovnih pedagoških koncepata evaluacije. Ovim radom će se pokazati moguće ideje usklađivanja postojećih pedagoški propisanih evaluacijskih aspekata sa postojećom ili novom IT tehnologijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Jasminka Tomljanović (autor)

Avatar Url Marin Kaluža (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomljanović, Jasminka; Kaluža, Marin
Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja // Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18
Opatija, Hrvatska, 2006. str. 217-222 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Tomljanović, J. & Kaluža, M. (2006) Pedagoške vrijednosti e-learning provjere znanja. U: Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava CASE 18.
@article{article, author = {Tomljanovi\'{c}, Jasminka and Kalu\v{z}a, Marin}, year = {2006}, pages = {217-222}, keywords = {online nastava, ispitivanje, ocjenjivanje, pedago\v{s}ki aspekti}, title = {Pedago\v{s}ke vrijednosti e-learning provjere znanja}, keyword = {online nastava, ispitivanje, ocjenjivanje, pedago\v{s}ki aspekti}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomljanovi\'{c}, Jasminka and Kalu\v{z}a, Marin}, year = {2006}, pages = {217-222}, keywords = {online lectures, examination, evaluation, pedagogical aspects}, title = {Pedagogical values of the e-learning knowledge assessment}, keyword = {online lectures, examination, evaluation, pedagogical aspects}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font