Pregled bibliografske jedinice broj: 967385
E-learning provjera znanja
E-learning provjera znanja // Računalo u školi X
Šibenik, Hrvatska, 2006. ?, 14 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 967385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-learning provjera znanja
(E-learning knowledge testing)
Autori
Kaluža, Marin ; Tomljanović, Jasminka ; Šuman, Sabrina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Računalo u školi X
/ - , 2006
Skup
Računalo u školi X
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.09.2006. - 23.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
e-learning evaluacija ; razine kompetencija
(e-learning evaluation ; competence levels)
Sažetak
S ciljem što modernijeg učenja i poučavanja s individualnim pristupom razvilo se elektorničko učenje korištenjem e-learning alata. Danas na tržištu ima čitav niz komercijalnih i open-source alata. Problemi koji se javljaju nastaju prilikom provjere usvojenih nastavnih sadržaja. Kako izvršiti vrednovanje, a čime će se dobiti što objektivnija i točnija informacija o usvojenom znanju polaznika. Bloom-ova taksonomija treba biti vodilja prilikom kreiranja tehnologija provjere znanja korištenjem e-learning alata. Ovim radom pokazat će se kako se izvršava provjera znanja Web-CT e-learning alatom. Alat je uzet kao predložak za provjeru uključenosti pedagoških mjera i kao ogledni primjerak jer svi alati imaju relativno slične tehnologije vrednovanja usvojenih sadržaja. Da li su svi (ili barem neki) pedagoški aspekti uključeni i eventualni prijedlozi što i kako napraviti korektivne radnje sa ciljem što učinkovitijeg i objektivnijeg vrednovanja usvojenih nastavnih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci