Pregled bibliografske jedinice broj: 967357
Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole
Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 967357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prepoznavanje emocija u djece s ugrađenom umjetnom pužnicom integrirane u redovne osnovne škole
(Rcognition of emotions in childrenwith cochlear implants meanstreamed in elementary schools)
Autori
Ptičar, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.07
Godina
2018
Stranica
40
Mentor
Mildner, Vesna
Ključne riječi
umjetna pužnica, prepoznavanje emocija, komunikacija, razumijevanje
(cochlear impant, emotion recognition, emotional developement)
Sažetak
Za emocije sa sigurnošću možemo reći da su jedan od najvažnijih čimbenika koji utječu na cjelokupno funkcioniranje pojedinca te imaju vodeću ulogu u životu svake osobe. Kod osoba oštećena sluha može doći do poteškoća u prepoznavanju emocija što rezultira problemima u razvoju, komunikaciji, razumijevanju i izražavanju potreba. Ciljevi istraživanja su ispitati prepoznaju li djeca s umjetnom pužnicom koja su integrirana u redovnu osnovnu školu emocije jednako dobro kao i djeca urednog sluha, postoji li razlika u prepoznavanju emocija između djece koja koriste umjetnu pužnicu duže i one koja ju koriste kraće vrijeme i je li neke emocije lakše prepoznati od drugih. Dobiveni rezultati ukazuju na to da djeca urednog sluha bolje prepoznaju emocije u govoru od djece s umjetnom pužnicom također je dokazano da kombinacija rane rehabilitacije, rana ugradnja umjetne pužnice i duljina korištenja imaju pozitivan učinak na kvalitetu slušanja i prepoznavanja emocija u govoru kod osoba s umjetnom pužnicom. Osim toga, dokazano je da su neke emocije lakše prepoznate od drugih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija