Pregled bibliografske jedinice broj: 967260
"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata
"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata // Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine / Dejana Bouillet ; Tina Peraica (ur.).
Sveti Martin na Muri, Hrvatska: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 36-36 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 967260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata
("What are you studying, my boy?!"-experience of studying Social pedagogy in perspective of male students)
Autori
Ćosić, Andrea ; Mustak, Mario ; Prpić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine
/ Dejana Bouillet ; Tina Peraica - : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 36-36
ISBN
978-953-6418-88-6
Skup
5. kongresa socijalnih pedagoga Praksa-Empirija-Teorija
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 23.05.2018. - 25.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
socijalna pedagogija ; doživljaji muških studenata ; profesionalni identitet
(social pedagogy ; experience of male students ; professional identity)
Sažetak
Socijalna pedagogija uz sve svoje posebnosti rada s različitim populacijama, ima još jednu posebnost - malu zastupljenost muških stručnjaka. Cilj ovog rada je opisati doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata. U istraživanju je korišten kvalitativni pristup unutar kojeg su se podaci prikupljali metodom fokusne grupe. Provedbom dvije fokusne grupe obuhvaćeno je 13 od ukupno 15 muških studenata preddiplomskog i diplomskog studija Socijalne pedagogije upisanih tijekom akademske godine 2015./2016. Rezultati pokazuju da motivaciju muških studenata za upisom studija obilježava interes za kriminološko- penološke teme i doživljaj dinamičnosti posla socijalnog pedagoga. Muško-ženske razlike opisuju kroz doživljaj veće usmjerenosti djevojaka na akademska postignuća i prisutnost pozitivne diskriminacije prema muškim studentima od strane nastavnika, praktičara i korisnika s kojima rade.Rad doprinosi boljem razumijevanju muške perspektive socijalnih pedagoga čime su se posredno otvorila nova pitanja vezana uz profesionalni identitet socijalnih pedagoga te kako rodne uloge mogu utjecati na njegov razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb