Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 967260

"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata


Ćosić, Andrea; Mustak, Mario; Prpić, Tomislav
"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata // Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine / Dejana Bouillet ; Tina Peraica (ur.).
Sveti Martin na Muri, Hrvatska: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 36-36 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 967260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata
("What are you studying, my boy?!"-experience of studying Social pedagogy in perspective of male students)

Autori
Ćosić, Andrea ; Mustak, Mario ; Prpić, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine / Dejana Bouillet ; Tina Peraica - : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 36-36

ISBN
978-953-6418-88-6

Skup
5. kongresa socijalnih pedagoga Praksa-Empirija-Teorija

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 23.05.2018. - 25.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
socijalna pedagogija ; doživljaji muških studenata ; profesionalni identitet
(social pedagogy ; experience of male students ; professional identity)

Sažetak
Socijalna pedagogija uz sve svoje posebnosti rada s različitim populacijama, ima još jednu posebnost - malu zastupljenost muških stručnjaka. Cilj ovog rada je opisati doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata. U istraživanju je korišten kvalitativni pristup unutar kojeg su se podaci prikupljali metodom fokusne grupe. Provedbom dvije fokusne grupe obuhvaćeno je 13 od ukupno 15 muških studenata preddiplomskog i diplomskog studija Socijalne pedagogije upisanih tijekom akademske godine 2015./2016. Rezultati pokazuju da motivaciju muških studenata za upisom studija obilježava interes za kriminološko- penološke teme i doživljaj dinamičnosti posla socijalnog pedagoga. Muško-ženske razlike opisuju kroz doživljaj veće usmjerenosti djevojaka na akademska postignuća i prisutnost pozitivne diskriminacije prema muškim studentima od strane nastavnika, praktičara i korisnika s kojima rade.Rad doprinosi boljem razumijevanju muške perspektive socijalnih pedagoga čime su se posredno otvorila nova pitanja vezana uz profesionalni identitet socijalnih pedagoga te kako rodne uloge mogu utjecati na njegov razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Ćosić (autor)

Avatar Url Tomislav Prpić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ćosić, Andrea; Mustak, Mario; Prpić, Tomislav
"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata // Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine / Dejana Bouillet ; Tina Peraica (ur.).
Sveti Martin na Muri, Hrvatska: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 36-36 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Ćosić, A., Mustak, M. & Prpić, T. (2018) "Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata. U: Dejana Bouillet & Tina Peraica (ur.)Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine.
@article{article, author = {\'{C}osi\'{c}, Andrea and Mustak, Mario and Prpi\'{c}, Tomislav}, year = {2018}, pages = {36-36}, keywords = {socijalna pedagogija, do\v{z}ivljaji mu\v{s}kih studenata, profesionalni identitet}, isbn = {978-953-6418-88-6}, title = {"\v{S}to si ti de\v{c}ko to upisao?!"-do\v{z}ivljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive mu\v{s}kih studenata}, keyword = {socijalna pedagogija, do\v{z}ivljaji mu\v{s}kih studenata, profesionalni identitet}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {\'{C}osi\'{c}, Andrea and Mustak, Mario and Prpi\'{c}, Tomislav}, year = {2018}, pages = {36-36}, keywords = {social pedagogy, experience of male students, professional identity}, isbn = {978-953-6418-88-6}, title = {"What are you studying, my boy?!"-experience of studying Social pedagogy in perspective of male students}, keyword = {social pedagogy, experience of male students, professional identity}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font