Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 967195

Razvoj socijalnih vještina kod djevojaka s problemima u ponašanju: primjena metode treninga socijalnih vještina


Ćosić, Andrea
Razvoj socijalnih vještina kod djevojaka s problemima u ponašanju: primjena metode treninga socijalnih vještina, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 967195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj socijalnih vještina kod djevojaka s problemima u ponašanju: primjena metode treninga socijalnih vještina
(Teaching social skills to girls with behaviour problems: implementation of social skills training method)

Autori
Ćosić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.09

Godina
2016

Stranica
182

Mentor
Jeđud Borić, Ivana

Neposredni voditelj
Kranželić Valentina

Ključne riječi
socijalne vještine, trening socijalnih vještina, djevojke, problemi u ponašanju
(social skills, social skills training, young females, behavioural problems)

Sažetak
Trening socijalnih vještina prepoznat je kao vrijedna psihosocijalna intervencija i metoda koja je usmjerena na osnaživanje korisnika za snalaženje u svakodnevnim životnim situacijama kroz učenje i vježbanje socijalnih vještina. Svrha ovog rada je dobiti uvid u teorijska i praktična obilježja treninga socijalnih vještina u radu s djevojkama koje manifestiraju probleme u ponašanju. U prvom dijelu opisana su teorijska znanja o socijalnim vještinama, treningu socijalnih vještina i specifičnostima problema u ponašanju kod djevojaka. Drugi dio daje prikaz razvoja i provedbe programa "Socijalno vješta djevojka-trening socijalnih vještina za djevojke s problemima u ponašanju (skraćenica: SVD TSV)". Osnovni cilj programa usmjeren je na razvijanje i usvajanje specifičnih komunikacijskih i socijalno-emocionalnih vještina kod djevojaka s problemima u ponašanju putem strukturiranog učenja po metodi treninga socijalnih vještina.Program je realiziran kao tretmanska intervencija sa svrhom poticanja razvoja socijalnih kompetencija i pozitivnog identiteta djevojaka te njihovim osnaživanjem za snalaženje u svakodnevnim situacijama. Provedba programa održana je u Odgojnom domu Bedekovčina, jedinoj ustanovi u Rebublici Hrvatskoj u kojoj je osiguran smještaj i tretman isključivo ženske populacijedo 18. godine koje manifestiraju složene oblike problema u socijalnom i emocionalnom području. Kreiran je set od osam radionica koje su uključivale sljedeće teme i vještine: uvodna radionica, samopredstavljanje, aktivno slušanje, davanje i primanje komplimenata, prepoznavanje i izražavanje emocija, kontrola ljutnje, empatija i evaluacijska radionica. U grupu je bilo uključeno osam djevojaka približno podjednake dobi (16-17 godina). Metode i tehnike bile su usklađene sa stilom učenja, temperamentom, kognitivnim sposobnostima, rodnom perspektivom i interesima djevojaka. Evaluacija procesa iz korisničke perspektive ukazuje na zadovoljstvo djevojaka sudjelovanjem u programu. Završni dio rada donosi refleksije na provedeni program i smjernice za daljnje kreiranje grupnih programa učenja socijalnih vještina utemeljenih na metodi treninga socijalnih vještina. Rad potvrđuje opravdanost i potrebitost izrade i provođenja ciljanih treninga socijalnih vještina te doprinosi razmatranju razvoja grupnih programa usklađenih sa specifičnim potrebama djevojaka s problemima u ponašanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Borić (mentor)

Avatar Url Andrea Ćosić (autor)

Avatar Url Valentina Kranželić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ćosić, Andrea
Razvoj socijalnih vještina kod djevojaka s problemima u ponašanju: primjena metode treninga socijalnih vještina, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Ćosić, A. (2016) 'Razvoj socijalnih vještina kod djevojaka s problemima u ponašanju: primjena metode treninga socijalnih vještina', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}osi\'{c}, Andrea}, year = {2016}, pages = {182}, keywords = {socijalne vje\v{s}tine, trening socijalnih vje\v{s}tina, djevojke, problemi u pona\v{s}anju}, title = {Razvoj socijalnih vje\v{s}tina kod djevojaka s problemima u pona\v{s}anju: primjena metode treninga socijalnih vje\v{s}tina}, keyword = {socijalne vje\v{s}tine, trening socijalnih vje\v{s}tina, djevojke, problemi u pona\v{s}anju}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}osi\'{c}, Andrea}, year = {2016}, pages = {182}, keywords = {social skills, social skills training, young females, behavioural problems}, title = {Teaching social skills to girls with behaviour problems: implementation of social skills training method}, keyword = {social skills, social skills training, young females, behavioural problems}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font