Pregled bibliografske jedinice broj: 967145
Jezična inkluzivnost hrvatske nacionalne obrazovne politike
Jezična inkluzivnost hrvatske nacionalne obrazovne politike // Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Virovotica: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. str. 123-129
CROSBI ID: 967145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezična inkluzivnost hrvatske nacionalne obrazovne politike
(Language inclusiveness of Croatian national education policy)
Autori
Blažević Simić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti
Urednik/ci
Hrvatić, Neven
Izdavač
Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Grad
Zagreb : Virovotica
Godina
2018
Raspon stranica
123-129
ISBN
978-953-8028-08-3
Ključne riječi
jezična inkluzivnost, obrazovna politika, pedagogijski i društveni kontekst
(linguistic inclusiveness, policy, pedagogical and social context)
Sažetak
Implementacija i provedba inkluzivne obrazovne politike je za pedagogijski i društveni kontekst izrazito relevantna i aktualna, međutim u kontekstu hrvatske nacionalne obrazovne politike istovremeno primarno vezivana uz djecu s teškoćama u razvoju. Kategorija jezične dimenzije, odnosno jezične inkluzivnosti, u nas se tek odnedavno intenzivnije i neposrednije tematizira, stoga rad donosi analizu te prilično zanemarene, ali itekako aktualne i izazovne jezično raznolike situacije u hrvatskoj školskoj svakodnevici. Jezičnu inkluzivnost se potkrepljuje brojčanim podacima te potom nastoji skicirati mogućnost budućega razvoja konkretnijih smjernica za razvoj jezične inkluzivnosti na temelju započete reformsko- obrazovne politike i iz nje proizašlih dokumenata, zakona i pravilnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija