Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 967055

Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece


Karamatić, Antonija
Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 967055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece
(Stories for children through speech and movement – the role of phoneticians in speech development of preschool children)

Autori
Karamatić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2018

Stranica
81

Mentor
Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
govor, pokret u verbotonalnoj teoriji, predškolsko obrazovanje, priče za djecu, fonetičar rehabilitator
(speech, movement in verbotonal theory, preschool education, stories for children, phonetician rehabilitator)

Sažetak
U predškolskim ustanovama često se radi na temama prepoznavanja i korištenja emocija u raznim situacijama što je također povezano i s aspektom govora i pokreta. Ideja ovoga rada je osmisliti, kroz različite aktivnosti, načine na koje bi se s djecom kroz igru, koristeći priče i pjesmice primjerene njihovoj dobi došlo do što boljih rezultata u razvoju govora. U tom procesu uloga fonetičara, koji su jedni od stručnih suradnika predviđenih pedagoškim standardom u predškolskim ustanovama, je uvođenje usklađene priče za djecu s karakterističnim pokretima te na taj način poticanje govora kod djece različitih slušnih i govorno-jezičnih statusa. Prikazan je prijedlog prilagodbe makropokreta i mikropokreta na temelju priča za djecu koje tematski odgovaraju prikazu četiri osnovne emocije: sreće, tuge, ljutnje i straha. Kroz priče i pokrete djeca postižu bolji izgovor te to otvara pitanje budućih istraživanja o ulozi fonetičara u vrtiću..

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karamatić, Antonija
Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Karamatić, A. (2018) 'Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karamati\'{c}, Antonija}, year = {2018}, pages = {81}, keywords = {govor, pokret u verbotonalnoj teoriji, pred\v{s}kolsko obrazovanje, pri\v{c}e za djecu, foneti\v{c}ar rehabilitator}, title = {Pri\v{c}e za djecu kroz govor i pokret - uloga foneti\v{c}ara u razvoju govora kod pred\v{s}kolske djece}, keyword = {govor, pokret u verbotonalnoj teoriji, pred\v{s}kolsko obrazovanje, pri\v{c}e za djecu, foneti\v{c}ar rehabilitator}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karamati\'{c}, Antonija}, year = {2018}, pages = {81}, keywords = {speech, movement in verbotonal theory, preschool education, stories for children, phonetician rehabilitator}, title = {Stories for children through speech and movement – the role of phoneticians in speech development of preschool children}, keyword = {speech, movement in verbotonal theory, preschool education, stories for children, phonetician rehabilitator}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font