Pregled bibliografske jedinice broj: 967055
Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece
Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 967055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece
(Stories for children through speech and movement – the role of phoneticians in speech development of preschool children)
Autori
Karamatić, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2018
Stranica
81
Mentor
Dobrić, Arnalda
Ključne riječi
govor, pokret u verbotonalnoj teoriji, predškolsko obrazovanje, priče za djecu, fonetičar rehabilitator
(speech, movement in verbotonal theory, preschool education, stories for children, phonetician rehabilitator)
Sažetak
U predškolskim ustanovama često se radi na temama prepoznavanja i korištenja emocija u raznim situacijama što je također povezano i s aspektom govora i pokreta. Ideja ovoga rada je osmisliti, kroz različite aktivnosti, načine na koje bi se s djecom kroz igru, koristeći priče i pjesmice primjerene njihovoj dobi došlo do što boljih rezultata u razvoju govora. U tom procesu uloga fonetičara, koji su jedni od stručnih suradnika predviđenih pedagoškim standardom u predškolskim ustanovama, je uvođenje usklađene priče za djecu s karakterističnim pokretima te na taj način poticanje govora kod djece različitih slušnih i govorno-jezičnih statusa. Prikazan je prijedlog prilagodbe makropokreta i mikropokreta na temelju priča za djecu koje tematski odgovaraju prikazu četiri osnovne emocije: sreće, tuge, ljutnje i straha. Kroz priče i pokrete djeca postižu bolji izgovor te to otvara pitanje budućih istraživanja o ulozi fonetičara u vrtiću..
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija