Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 967043

Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole


Horvatičić, Matea
Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 967043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole
(The integration of hearing impaired children into regular primary schools)

Autori
Horvatičić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2018

Stranica
87

Mentor
Mildner, Vesna

Neposredni voditelj
Komentor Hrvatić, Nenad

Ključne riječi
slušno oštećena djeca, integracija, obrazovanje
(hearing impaired children, integration, education)

Sažetak
Stvaranje povoljnih uvjeta za integraciju djece s oštećenjem sluha u redovni odgojno-obrazovni sustav prvi je i vrlo važan korak ka njihovom potpunom uključivanju i ravnopravnom prihvaćanju u čujuće društvo – inkluziji. Već preko 30 godina razni autori i istraživači bave se ovim pitanjem, a stavovi nastavnika, odnosno svih odgojno-obrazovnih djelatnika pokazali su se važnim elementom mnogih istraživanja. Odgojno-obrazovni djelatnici svojim uvjerenjima i mišljenjima utječu na formiranje stavova učenika, roditelja, ali i ostalih nastavnika i cijele školske zajednice te se prema njima odlučuju na pozitivno ili negativno djelovanje. Rezultati istraživanja u ovom radu pokazuju kako su nastavnici osnovnih škola uključeni u istraživanje pozitivno usmjereni prema procesu integracije i sposobnostima učenika s oštećenjem sluha. Važno je istaknuti da nastavnici prepoznaju potrebu za dodatnim obrazovanjem i stručnim usavršavanjem. Problemi u posebnim oblicima nastave su materijalni uvjeti u školama, te stručna podrška koja se nastavnicima pruža. Dobiveni rezultati se poklapaju sa rezultatima ranije spominjanih istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Mildner (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvatičić, Matea
Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Horvatičić, M. (2018) 'Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvati\v{c}i\'{c}, Matea}, year = {2018}, pages = {87}, keywords = {slu\v{s}no o\v{s}te\'{c}ena djeca, integracija, obrazovanje}, title = {Integracija slu\v{s}no o\v{s}te\'{c}ene djece u redovne osnovne \v{s}kole}, keyword = {slu\v{s}no o\v{s}te\'{c}ena djeca, integracija, obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvati\v{c}i\'{c}, Matea}, year = {2018}, pages = {87}, keywords = {hearing impaired children, integration, education}, title = {The integration of hearing impaired children into regular primary schools}, keyword = {hearing impaired children, integration, education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font