Pregled bibliografske jedinice broj: 967043
Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole
Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 967043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija slušno oštećene djece u redovne osnovne škole
(The integration of hearing impaired children into regular primary schools)
Autori
Horvatičić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2018
Stranica
87
Mentor
Mildner, Vesna
Neposredni voditelj
Komentor Hrvatić, Nenad
Ključne riječi
slušno oštećena djeca, integracija, obrazovanje
(hearing impaired children, integration, education)
Sažetak
Stvaranje povoljnih uvjeta za integraciju djece s oštećenjem sluha u redovni odgojno-obrazovni sustav prvi je i vrlo važan korak ka njihovom potpunom uključivanju i ravnopravnom prihvaćanju u čujuće društvo – inkluziji. Već preko 30 godina razni autori i istraživači bave se ovim pitanjem, a stavovi nastavnika, odnosno svih odgojno-obrazovnih djelatnika pokazali su se važnim elementom mnogih istraživanja. Odgojno-obrazovni djelatnici svojim uvjerenjima i mišljenjima utječu na formiranje stavova učenika, roditelja, ali i ostalih nastavnika i cijele školske zajednice te se prema njima odlučuju na pozitivno ili negativno djelovanje. Rezultati istraživanja u ovom radu pokazuju kako su nastavnici osnovnih škola uključeni u istraživanje pozitivno usmjereni prema procesu integracije i sposobnostima učenika s oštećenjem sluha. Važno je istaknuti da nastavnici prepoznaju potrebu za dodatnim obrazovanjem i stručnim usavršavanjem. Problemi u posebnim oblicima nastave su materijalni uvjeti u školama, te stručna podrška koja se nastavnicima pruža. Dobiveni rezultati se poklapaju sa rezultatima ranije spominjanih istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija